ورزش

عنایتی و کوپال، دیدار دوباره پس از جنجال‌های تبریز!

دیدار دوباره رضا عنایتی و کوپال ناظمی پس از اتفاقات فصل گذشته دیدار هوادار و تراکتور نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در شرایطی امروز به مصاف پرسپولیس می رود که کوپال ناظمی قضاوت این بازی را برعهده دارد. داور جوانی که باید یک دیدار حساس را برای تیم رضا عنایتی سوت بزند که البته سرمربی جوان، خاطرات چندان خوبی از کوپال ندارد.

فصل گذشته بود که هوادار و تراکتور مسابقه برگشت خود را در تبریز برگزار کردند. تیم عنایتی با نتیجه 2 بر یک از میزبان خود پیش بود که برخی از تصمیمات کوپال ناظمی باعث اعتراض شدید عنایتی و کادرفنی او شد.

سرمربی جوان هوادار معتقد بود که باید در دو صحنه، بازیکنان تراکتور با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شوند که این اتفاق رخ نداد تا تبریزی ها دست به کامبک زده و بازی را با نتیجه 3 بر 2 برنده از زمین خارج شوند.

در آن بازی، عنایتی و سایر اعضای تیم به 4 تصمیم کوپال ناظمی معترض بودند. مسئله ای که توسط برخی از کارشناسان داوری نیز تأیید شد. از جمله اینکه پیش از گل تساوی تراکتور، این تیم باید 9 نفره می شد و قبل از گل دوم میزبان، باید یک خطا به روی بازیکن هوادار اعلام می شد. تصمیم چهارم نیز خطای پنالتی است که برای تراکتور اعلام شد هر چند که آن ضربه از دست رفت.

حالا یک بار دیگر کوپال ناظمی باید قضاوت یکی از دیدارهای تیم رضا عنایتی را برعهده بگیرد. سرمربی که گویا قصد داشته در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس، درخصوص اتفاقات تبریز صحبت کند اما برای جلوگیری از ایجاد حواشی، از این تصمیم منصرف شده است.

1806392
1806393

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا