ورزش

غیبت عجیب ایرانی‌ها در لیگ ترکیه

دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور باز هم در ترکیب اولیه این تیم قرار نگرفته‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اِریامان مقابل تیم رده چهاردهمی آنگاراگوچو قرار خواهد گرفت.

سید مجید حسینی پس از اینکه در چهار هفته ابتدایی فصل 24-2023 سوپر لیگ ترکیه به دلیل آسیب‌دیدگی دور از فهرست نفرات کایسری اسپور بود و در سه بازی بعدی هم شانس حضور در زمین به دست نیاورد و به طور کامل روی نیمکت قرار داشت، در مسابقه امروز برابر آنگاراگوچو نیز جزء نفرات ذخیره دیده می‌شود.

حسینی در شرایطی در فصل جدید سوپر لیگ ترکیه بازی نکرده که طی دو سال گذشته جزو مهره‌های اصلی کایسری اسپور بود و 53 بازی در این رقابت‌ها با حضور در خط دفاعی تیمش انجام داد.

1936983

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور، که در این فصل پنج بار در ترکیب تیمش قرار گرفته ولی در دو دیدار اخیرشان دور از جمع نفرات اصلی بوده و در یک مسابقه به عنوان یار جانشین به زمین رفته، امروز هم برابر آنکاراگوچو مثل مجید حسینی کار را از روی نیمکت شروع می‌کند.

تیم فوتبال کایسری اسپور در هفت مسابقه اخیرش در سوپر لیگ ترکیه دو پیروزی، چهار مساوی و تنها یک شکست داشته و با 10 امتیاز در رتبه نُهم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا