ورزش

غیبت لژیونرهای ایرانی در جام امیر

فینال جام امیر قطر بدون حضور بازیکنان ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر در حالی طی دو شب اخیر برگزار شد که در هر دو بازی، لژیونرهای ایرانی حضور داشتند ولی هیچ‌کدام از آنها نتوانستند همراه تیم‌های خود برابر مدعیان قهرمانی به برتری دست پیدا کنند و در نهایت هم نتیجه را با شکست‌های سنگین واگذار کردند.

تیم فوتبال السیلیه در حالی شب در یکی از دیدارهای این مرحله به مصاف العربی رفت که مهرداد محمدی را روی نیمکت داشت و پس از دریافت دو گل تا دقیقه ۳۱ از یوسف المساکنی و رافینیا(پنالتی)، این مهاجم ایرانی را به ترکیب خود اضافه کرد که این جابه‌جایی نیز نتوانست مانع از باخت آنها شود.

مهرداد محمدی که در مرحله گذشته جام امیر قطر در جریان پیروزی مقابل الدحیل یک گل به ثمر رسانده و در ضربات پنالتی هم گلزنی کرده بود، در دیدار شب گذشته برابر العربی علی‌رغم تلاش زیاد در خط حمله شکست سنگین ۷ بر یک را همراه تیمش تجربه کرد تا نتوانند به بازی فینال راه پیدا کنند.

1857394

در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر هم که دو شب قبل برگزار شد، تیم دسته اولی الشحانیه که امیر روستایی در آن عضویت دارد، با نتیجه ۵ بر یک مقابل السد شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقه فینال جام حذفی فوتبال قطر در فصل ۲۳-۲۰۲۲ در حالی دو هفته دیگر بین تیم‌های السد و العربی برگزار می‌شود که لژیونرهای ایرانی شاغل در فوتبال قطر که هفت نفر هستند، در این بازی حضور ندارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا