ورزش

غیرمنتظره: جوکوویچ از دیویس‌کاپ حذف شد

سینر حسرت دیویس کاپ را به دل نواک گذاشت!

ایتالیا موفق شد در نیمه نهایی دیویس کاپ صربستان را شکست دهد و به فینال برسد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از پیروزی خیره کننده یانیک سینر  در سه ست و با نجات سه مچ پوینت مقابل نواک جوکوویچ، سرنوشت فینالیست به مسابقه دونفره رسید. جایی که باز هم سینر و جوکوویچ باید به مصاف یکدیگر می رفتند. سینر در کنار لورنزو سونه گو، تیم بسیار خوبی را تشکیل داده بودند. جوکوویچ هم در کنار میومیر کچمانوویچ قرار گرفت.

1958580

تیم صربستان که بلافاصله بعد از باخت جوکوویچ مقابل سینر باید دوباره به میدان میرفت، واضحا تحت تاثیر این شکست قرار داشت. تیم سینر و سونه گو هم در مسابقات دو نفره تجربه بیشتری داشتند و کار سختی با روحیه بهتر مقابل تیم صربستان نداشتند.

1958581

به این ترتیب، نواک جوکوویچ که فصلی بی نظیر را سپری کرد، با دو باخت متوالی در کمتر از دو ساعت، نتوانست به یک جام دیگر در فصل 2023 برسد. او قبل از دور نهایی این رقابت ها گفته بود که اگر با صربستان قهرمان این رقابت ها بشود، بهترین فصل دوران فعالیتش را خواهد داشت. حالا این ابرستاره دنیای تنیس و ورزش باید برای فصل 2024 و هدف بعدی خود گلدن اسلم ( هر چهار گرند اسلم + مدال طلایی المپیک) آماده شود.

سینر هم علاوه بر نوید دادن یک رقیب جدید در سال 2024 برای جوکوویچ، با درخششی بی نظیر تیم پر ستاره و جوان ایتالیا را به فینال مقابل استرالیا رساند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا