ورزش

غیرمنتظره: معروف نه، کاپیتان شهداب عوض شد!

برخلاف اعلام قبلی سعید معروف کاپیتان اول تیم شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا نخواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به قهرمانی شهداب در لیگ برتر والیبال این تیم نماینده ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا خواهد بود؛ مسابقاتی که از هفته آینده آغاز خواهد شد و با توجه به تیم‌های آماده حاضر در آن شهداب کار دشواری برای قهرمانی پیش رو خواهد داشت.

با وجود تمام اخبار نقل و انتقالاتی که پیرامون باشگاه شهداب شنیده می‌شد نهایتاً آنها فقط سعید معروف را به خدمت گرفتند. پاسور و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که بعد از اتمام سوپرلیگ ترکیه به جمع شهدابی‌ها اضافه شد و این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی خواهد کرد.

چند روز پیش لیست شهداب برای جام باشگاه‌های آسیا اعلام شد که در آن از سعید معروف به عنوان کاپیتان اول این تیم نام برده شد اما حالا در این زمینه  تغییر و تحول به وجود آمده است. بر این اساس و با اعلام باشگاه شهداب یزد مهدی مهدوی کاپیتان اول این تیم در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود و سعید معروف هم بعد از او کاپیتان دوم آنها محسوب می شود.

به نظر می‌رسد که ابتدا قرار بوده سعید معروف کاپیتان اول شهداب در مسابقات پیش رو باشد اما این بازیکن قبول نکرده کاپیتانی را از دوست و رفیق دیرینه خود بگیرد و به همین خاطر مهدوی کاپیتان اول نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا