ورزش

فرار تاتنهام از شکست مقابل برنتفورد با حضور قدوس

شاگردان آنتونیو کونته از یک بازی خارج از خانه در اولین روز پس از کریسمس به سختی موفق به کسب یک امتیاز شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از نزدیک به 50 روز وقفه در رقابت‌‌های لیگ برتر انگلیس به دلیل برگزاری جام جهانی، این مسابقات از امروز(دوشنبه) در روز موسوم به باکسینگ دی از سر گرفته شد و در اولین بازی از هفته هفدهم رقابت‌ها، از ساعت 16 به وقت تهران، تیم فوتبال تاتنهام در دیداری خارج از خانه برابر برنتفورد، باخت 2 بر صفر را با تساوی 2-2 عوض کرد.

در این بازی برنتفورد که بال ایرانی‌اش از دقیقه 67 به جای ماتیاس ینسن به میدان رفت، تیم میزبان با گل‌های ویتالی یانلت در دقیقه  15 و ایوان تونی در دقیقه 54 از تیم تحت هدایت آنتونیو کونته پیش افتاد اما میهمان لندن با بازگشتی 6 دقیقه، از شکست گریخت. گل نخست تاتنهام در دقیقه 65 توسط کاپیتان هری کین به ثمر رسید و دومی در دقیقه 71 توسط پیر امیر هویبرگ. به این ترتیب امتیازات تقسیم شد تا هیچ یک از دو تیم در اولین روز پس از کریسمس دست خالی به خانه برنگشته باشند.

با این نتیجه تاتنهام از 16 بازی 30 امتیازی شد و در رده چهارم جدول جایگاهش را تثبیت کرد. برنتفورد هم با 20 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

امشب چند بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت 21 استون ویلا میزبان لیورپول است و از ساعت 23:30 آرسنال در دربی لندن به مصاف وستهام خواهد رفت.

انتهای پیام/

 
 

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا