ورزش

فرانسه مبهوت نمایش ستاره سابق رئال

آسنسیو به هدفش رسید

مارکو آسنسیو در پیروزی درخشان 1-4 پی اس جی برابر لیون یک گل زد و بازی او مورد ستایش رسانه‌های فرانسوی قرار گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، به مارکو آسنسیو حالا دقایق بیشتری در پی اس جی بازی می‌رسد. پس از شروعی نامنظم که در دومین بازی فصل مقابل تولوز یک دقیقه هم بازی نکرد، این بازیکن اسپانیایی بهترین نسخه خود را بازیابی کرده و به بازی در پست 9 کاذب سازگار شده است. 

این یکشنبه، در پیروزی 1-4 مقابل المپیک لیون، او دوباره گلزنی کرد و جزئیاتی درخشان در بازی او نمایان بود که می‌تواند لوئیس انریکه را در زمان اعلام ترکیب یازده نفره، در دوراهی قرار دهد.

1920478

انریکه در لیون ترجیح داد به بازیکن سابق رئال مادرید از ابتدا میدان بدهد، در حالی که در ابتدا تصور می‌شد گونچالو راموس در یازده تای ابتدایی باشد.

1920480

نمایش آسنسیو برابر لیون کامل بود. به عنوان یک 9 کاذب او حرکاتی مداوم بین خطوط داشت و المپیک لیون برای دفاع مقابل او مشکلات زیادی پیدا کرد. در دقیقه 38، اوگارته او را مقابل دروازه‌بان تنها گذاشت و پای چپ آسنسیو در این‌گونه مواقع به‌ندرت اشتباه می‌کند. 

آسنسیو باز هم گلی زیبا زد و نشان داد اگر او را در موقعیت عالی صاحب توپ کنید، سودش را نیز خواهید برد. او می‌توانست عملکرد عالی خود را با یک پاس گل خارق‌العاده به اشرف کامل، اما ستاره مراکشی ضربه‌اش از بالای تیرک دروازه به بیرون رفت.

1920479

مطبوعات فرانسه خیلی زود شروع به تمجید از عملکرد آسنسیو کردند. برای مثال روزنامه‌های لوپاریزین و اکیپ به او نمره 8 دادند. 

با ادامه این روند بعید است آسنسیو نیمکت‌نشین شود و احتمالا جایگاهی ثابت در ترکیبب پی اس جی خواهد داشت و این همان چیزی است که آسنسیو پس از جدایی از رئال به دنبالش بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا