ورزش

فرانک پرتو آذر سی و سوم شد/ گنج خانلو فردا رقابت می کند

دوچرخه سواری قهرمانی جهان – اسکاتلند

فرانک پرتو آذر رکابزن ملی پوش کشورمان در مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در رده سی‌وسوم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ به صورت تجمیع در تمامی رشته ها و ماده های این رشته و به میزبانی گلاسگو اسکاتلند از ۱۲ مردادماه آغاز شده است. ایران دو نماینده، فرانک پرتو آذر و محمد گنج خانلو را در این رقابت ها شرکت داده است.

امروز پنجشنبه ۱۹ مردادماه، فرانک پرتو آذر ملی پوش کشورمان در این رشته به مصاف رقبا رفت. پرتوآذر در ماده کراس کانتری مسافت کوتاه کوهستان در بین ۵۳ نفر در رده سی‌وسوم قرار گرفت.

در این ماده پائولینه فراند از فرانسه، پوک پیترس از هلند و ایو ریچادرز از بریتانیا به ترتیب مدالهای طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

فردا جمعه ۲۰ مردادماه و در ادامه این رقابتها، محمد گنج خانلو رکابزنان بخش استقامت جاده، که با گذشت ۵ روز از آغاز مسابقات پاسپورت و روادید خود را دریافت کرد و مسابقه در بخش استقامت جاده را از دست داد، تنها در ماده تایم تریل بزرگسالان به مصاف رکابزنان دیگر کشورها خواهد رفت.

فرانک پرتوآذر هم شنبه ۲۱ مردادماه در ماده کراس کانتری کوهستان مسابقه می‌دهد. همچنین با توجه به اینکه ایران در بخش جاده زنان هم سهمیه حضور در مسابقات را بدست آورده است، بنابر تصمیم فدراسیون این امکان وجود دارد که پرتوآذر در بخش استقامت جاده هم رکاب بزند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا