ورزش

فران تورس ژاوی را از دردسر خلاص کرد!

روی خشمگین و جذاب بارسا با چهار گل

بارسلونا در دیداری جذاب و پر افت و خیز با نتیجه ۴-۲ رئال بتیس را شکست داد.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال لالیگا، بارسلونا مهمان رئال بتیس بود. آبی‌اناری‌ها با توجه به شرایط وخیم‌شان، نیاز زیادی به برد داشتند و درحالی‌که به‌نظر می‌رسید قرار است بازی را با تساوی ۲-۲ به پایان برسانند، اما با گل‌های ژوائو فلیکس و فران تورس در لحظات پایانی، سه امتیاز را به‌دست آوردند.

ویدئو: 322542

در دقیقه ۵ بتیس خطرناک ظاهر شد و ضربه چیپ زیبای هنریکه در محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از این موقعیت بارسا کم‌کم مالکیت را در اختیار گرفت و در دقیقه ۱۴ موفق به خلق اولین فرصت جدی شد. در جایی که پدری به شکلی عالی وارد محوطه شد اما ضربه‌اش از بالای تیرک راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۱ پدری از سمت راست محوطه جریمه حرکت کرد و توپ را به فران تورس در مقابل دروازه رساند. او موفق شد توپ را به راحتی وارد چارچوب کند و بارسا را جلو بیندازد.

1981575

در ادامه موقعیت‌‌های بارسا کم شدند و اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه در دقیقه ۳۹ یامال در پشت محوطه صاحب توپ شد. او با حرکتی زیبا دو بازیکن حریف را از مقابل برداشت و ضربه‌اش را زد اما توپ با بدشانسی به تیر دروازه خورد.

در نهایت نیمه اول با تک‌گل فران تورس به اتمام رسید.

بارسا نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۴۸ تورس در نزدیکی نقطه پنالتی با یک شوت حساب‌شده گل دوم را هم زد و خودش و بارسا را دو گله کرد.

1981573

حالا نوبت به رئال بتیس بود. کمتر از ده دقیقه پس از گل اول، در دقیقه ۵۶ هنریک توپ را به مقابل دروازه بارسا ارسال کرد. پنیا ابتدا آن را دفع کرد اما توپ به ایسکو رسید و او با یک شوت محکم به طاق دروازه اختلاف را به یک رساند.

1981572

سه دقیقه بعد دوباره هنریک توپ را به محوطه جریمه فرستاد. توپ از همه گذشت و ایسکو جلوتر از پنیا به آن رسید و موفق شد گل دوم را هم بزند. داور ابتدا آفساید ایسکو را گرفت اما پس از مشورت با کمک داور ویدئویی و بازبینی صحنه تصمیم گرفت گل را سالم اعلام کند.

1981577

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما دروازه یکدیگر را به شکلی جدی مورد تهدید قرار ندادند. بتیس هم کمی عقب کشیده بود و به‌نظر می‌رسید به تساوی برابر بارسا راضی است.

اوج بازی بارسا در دقایق پایانی بود. در دقیقه ۹۰ ژوائو فلیکس پس از دریافت پاس از تورس، در لبه محوطه جریمه ضربه‌ای بیرون پا و چشم‌نواز را به گوشه دروازه بتیس زد و بازی را ۳-۲ کرد‌.

1981576

در دقیقه ۲+۹۰ تورس پس از دریافت پاس از یامال توپ را به شکل چیپ از بالای سر دروازه‌بان عبور داد و گل چهارم را هم به ثمر رساند.

1981574

درنهایت این بازی جذاب با نتیجه ۴-۲ به سود شاگردان ژاوی هرناندز به اتمام رسید. بارسا با این برد در رده سوم ۴۴ امتیازی شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا