ورزش

فرصت استثنایی برای بدشانس‌ترین گلر لیگ

رضایی اولین کلین‌شیت فصل را می‌خواهد

دروازه‌بان آینده‌دار نساجی امیدوار است در بازی با صنعت نفت آبادان به بدشانسی‌های خود پایان بدهد.

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا رضایی که اهالی فوتبال از او به عنوان یک دروازه‌بان آینده‌دار یاد می‌کنند، ماه‌های سختی را سپری کرده است؛ دروازه‌بانی که با رقم زدن روزهای طلایی در پیکان چهره شد و به شماره یک تیم امید هم رسید، در استقلال با فرهاد مجیدی به دوران موفق خود ادامه داد اما در ادامه با بدشانسی‌های متعددی مواجه شد که حتی باعث دوری او از فوتبال به مدت نیم‌فصل شد.

این دروازه‌بان 24 که از فیزیک مناسبی برخوردار است، در ابتدای فصل با مسئولان استقلال بر سر نحوه جدایی به اختلاف خورد و در نهایت بدون فسخ قرارداد نامش از لیست آبی‌ها خط خورد تا عملا نتواند تا نیم‌فصل برای تیم دیگری بازی کند.

رضایی که در ابتدای فصل از تیم‌های خوبی پیشنهاد داشت، با توجه به تکمیل بودن کادر بازیکنان اکثر تیم‌های مطرح و میانه‌نشین جدول رده‌بندی، در نقل و انتقالات زمستانی مجبور شد به نساجی مازندران برود تا بتواند با بازی کردن دوباره به سطح اول فوتبال برگردد.

حضور او در تیم قعرنشین لیگ برتر اگرچه از حیث بازگشت به فوتبال برای رضایی اتفاق خوبی است، اما به هر حال می‌تواند یک چالش سخت برای این دروازه‌بان محسوب بشود. رضایی از ابتدای نیم فصل دوم در ترکیب نساجی به میدان رفته و با وجود عملکرد خوبی که داشته، این مسئله چندان به چشم نیامده است. او حتی در بازی گذشته تیمش مقابل گل گهر سیرجان که 3 گل دریافت کرد، چند سیو فوق‌العاده داشت.

با همه این تفاسیر رضایی در تمرینات نساجی با آمادگی بالا و روحیه خوب حضور دارد وبرای مسابقه با صنعت نفت آبادان آماده می‌شود. او امروز همراه تیمش به آبادان سفر می‌کند و با توجه به تغییراتی که در سبک بازی و شرایط مدیریتی و فنی نساجی ایجاد شده، امیدوار است در یک محیط ایده‌آل عملکرد خوب خود را تکرار کند و برای موفقیت تیمش گامی مثبت بردارد.

رضایی در شرایطی مقابل نفت آبادان به میدان می‌رود که انگیزه زیادی برای ثبت اولین کلین‌شیت خود در فصل جاری لیگ برتر و کمک به نساجی در راستای فرار از قعر جدول و در نهایت بقا دارد. او فرصتی خوب در آبادان به دست آورده که بی‌شک به راحتی آن را هدر نمی‌دهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا