ورزش

فروش بلیت بازی‌های تیم مسی فقط در 360 ثانیه

سفر مردم به آمریکا با بازی مسی تنظیم می‌‎شود

بلیت بازی‌های اینتر میامی و لس آنجلس گلکسی در شش دقیقه به فروش رسید.

به گزارش “ورزش سه”، پیش فصل اینتر میامی در حال انجام است و برنامه بازی‌های دوستانه آنها در سال 2024 با جذابیت دنبال می‎‌شود و از طرف دیگر شروع MLS با حضور مسی و سوارز در اینتر میامی، انتظارات هواداران را بالا برده تا بخواهند از همین حالا برنامه‌های مسافرتی خود به میامی را به گونه‎‌ای تنظیم کنند که دست کم یک بازی اینتر میامی را ببینند.

حال در اولین بازی فصل میان اینتر میامی و لس آنجلس گلکسی، 27 هزار بلیت به‌خاطر تماشای بازی لیونل مسی به همراه اولین بازی اینتر میامی در سال 2024 در کمتر از 6 دقیقه فروخته شد. بر اساس گزارش سایت Viagog، هجوم هواداران فوتبال برای خرید بلیت اولین بازی مسی با اینتر میامی در سال جدید رکوردشکنی کرد و خیلی زود ظرفیت ورزشگاه دیگنیتی هلث اسپورتس پارک پر شد.

لیونل مسی تابستان گذشته با ترک پاری سن ژرمن راهی آمریکا شد و به تیم اینتر میامی پیوست. بعد از انتقال دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا، تعداد هواداران این باشگاه تازه تاسیس آمریکایی در فضای مجازی رشد 15 برابری را تجربه کرد. سایت آمریکایی گزارش داد که بلیت وی آی پی بازی اینتر میامی با لس آنجلس گالکسی 900 دلار (تقریبا 50 میلیون تومان) است. قیمت بلیت جایگاه معمولی این بازی 533 دلار (تقریبا 30 میلیون تومان) اعلام شده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا