ورزش

فصل خوبم در اینتر را در یورو تکمیل می‌کنم

مارکوس تورام:

مارکوس تورام، مهاجم اینتر، از تجربه اولین فصل در اینتر خوشحال است و می‌خواهد با فرانسه در یورو 2024 به بهترین نتایج دست پیدا کند.

به گزارش “ورزش سه”، مارکوس تورام در فصل 24-2023 سری A با پیراهن اینتر درخشید و عملکرد موفقی در خط حمله این تیم داشت.

این بازیکن 26 ساله به عنوان بازیکن آزاد از بروسیا مونشن گلادباخ به نراتزوری پیوست. تورام در مصاحبه با نشریه اسپانیایی آاس به این سوال پاسخ داد که آیا بهترین لحظات دوران حرفه‌ای خود را تجربه کرده یا خیر. این مهاجم پاسخ داد:“بله، من به عنوان بازیکنی که به خودش اعتماد کامل دارد، بعد از عملکرد بسیار خوب این فصل با اینتر، با روحیه بالا به یورو می‌‌روم. مشتاقانه به یورو می‌روم تا به تیم ملی فرانسه کمک کنم. یورو را تورنمنتی می‌دانم که با تلاش در اینتر آن را به دست آوردم. در حال حاضر در هر کاری که انجام می‌دهم بسیار مطمئن هستم.

فصل خوبم در اینتر را در یورو تکمیل می‌کنم

او درباره اهدافش گفت:“من جاه طلبی زیادی دارم تا همانطور که گفتم به بهترین نسخه از خودم برسم. به بروسیا مونشن گلادباخ احترام می‌گذارم و برای خیلی چیزها از آن‌ها سپاسگزارم. در اینتر چیزهای جدیدی کشف کرده‌ام اما فشار بسیار بیشتر و همینطور یک استادیوم جدید هم وجود داشت. من تمام تلاشم را برای تطبیق سریع انجام دادم. اینتر بُعد دیگری است چون شما فصل را با هدف قهرمانی در سری A شروع می‌کنید و اگر این اتفاق نیفتد، یک شکست است.”

اولیویه ژیرو، مهاجم سابق میلان، که قرار است فصل بعدی در لس آنجلس اف سی بازی کند، تابستان امسال آخرین تورنمنت ملی را با فرانسه تجربه خواهد کرد. آیا تورام آماده جایگزینی هموطن خود است؟ او گفت:“البته، احساس می‌کنم آماده‌ام تا شماره 9 تیم فرانسه باشم، اما قرار نیست بگویم جانشین ژیرو هستم. تابستان گذشته با اینتر قرارداد بستم تا وارد فضای جدیدی شوم و فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای‌ام را شروع کنم. من مسئولیت‌های این فصل را بر عهده گرفته‌ام و احساس می‌کنم آماده‌ام تا شماره 9 فرانسه باشم.”

او درباره پیش بینی خودش از یورو گفت:“مشخص است که وقتی برای بازی در مسابقاتی مانند جام ملت‌های اروپا انتخاب می‌شوید، با جاه‌طلبی و امید زیادی کار را شروع می‌کنید. اگر غیر از این چیز دیگری بگویم دروغ است. وقتی در مسابقات قهرمانی اروپا بازی می‌کنید، رویای انجام کارهای بزرگ را دارید. هدف این است که فصل خوبم را با اینتر در یک تورنمنت بزرگ قاره‌ای تکمیل کنم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا