ورزش

فغانپور: مشکلی برای ورود موسوی به فدراسیون نیست/ در شرف رسیدگی به پرونده شستا هستیم


مشاور حقوقی فدراسیون گفت: تا زمانی که موسوی حکم قطعی نداشته باشند، مشکلی برای ورودش به فدراسیون نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، صفی الله فغانپور پس از مراسم رونمایی و بدرقه تیم ملی در خصوص وضعیت شهره موسوی گفت: وی یکی از اعضای هیات رئیسه است و بر طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال تا زمانی که حکم قطعی نداشته باشد، همچنان می‌تواند به کارش ادامه دهد. با توجه به اینکه او 3 جلسه از جلسات رسمی هیات رئیسه فدراسیون را شرکت نکرد، اگر 4 جلسه بشود، موسوی عزل خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی جلسات را وی به صورت آنلاین شرکت کرد و در جلسه شنبه گذشته نیز حضور پیدا کرد، به همین دلیل بر طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال مشکلی برای حضور وی وجود ندارد.

مشاور حقوقی فدراسیون در خصوص باز بودن پرونده شهره موسوی گفت: پرونده باز برای تعیین صلاحیت است. تعیین صلاحیت برای زمان انتخابات است. موسوی عضو هیات رئیسه است و اگر حکم قطعی داشته باشد مانع حضور وی خواهد شد.

فغانپور در خصوص پرونده ویلموتس اظهار داشت: پرونده سرمربی سابق ایران بسته شد.

وی در خصوص ساختمان فدراسیون و مسائل پیش آمده با شستا گفت: ما الان در شرف رسیدگی به این پرونده هستیم. نامه نوشتیم به رئیس قوه قضاییه و دستورات جدیدی که داده شود، پرونده به آن رسیدگی خواهد شد و ان‌شاءالله موفق خواهیم شد. در آن مقطع که خواستیم اعتراض کنیم، مشکل مالی وجود داشت. در آن زمان مبلغی که باید پرداخت می‌کردیم را نداشتیم.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا