ورزش

فلیک: آلمان هم در سطح اسپانیا است

هانسی فلیک، مربی تیم ملی آلمان گفت با وجود نتایج اخیر تیمش، آن‌ها هم در سطح اسپانیا، قهرمان لیگ‌ ملت‌ها هستند.

به گزارش “ورزش سه”، نتایج اخیر تیم ملی آلمان باعث شده انتقادات از هانسی فلیک، مربی تیم، بالا بگیرد اما او در آستانه بازی فردا با کلمبیا گفت به مسیری که تیمش در پیش گرفته ایمان دارد.

مسابقه با کلمبیا
منتظر این مسابقه هستیم، بازی هیجان انگیز و مهمی برای پیشرفت و بهبود تیم است. بازی بدون توپ کلمبیا بسیار پربرخورد است. همه بازیکنان تمرین کرده و آماده‌اند.

مالک تیاو
او فردا بازی میکند. برابر لهستان عالی کار کرد.

گوندوگان
او می‌تواند در هر تیمی بازی کند. در سال‌های اخیر کیفیت تیم ملی را بالاتر برده و بازیکن و آدم باهوشی است که برای ما مهم است.

1889042

با وجود بازگشت گوندوگان، کیمیش کاپیتان می‌ماند؟
در این زمینه چیزی را تغییر نمی‌دهم. بازیکنی که بیشترین بازی ملی را دارد، بازوبند را به دست می‌بندد. این سنت است.

فینال لیگ ملت‌ها بین اسپانیا و کرواسی
بازی خوبی بود. همه بازی‌ها را تماشا کردیم. اسپانیا خوب کار کرد ولی من همیشه می‌گویم اگر همه توان‌مان را داشته باشیم، ما هم می‌توانیم در همان سطح بازی کنیم. باید سخت تلاش کنیم تا همسطح بهترین‌ها باشیم.

انتقاد از فلیک
من مسئول نتایج تیم هستم. فقط می‌توانم بگویم که ما، من و تیم مربیگری، به مسیری که در پیش گرفته‌ایم، اعتقاد داریم. همچنین شاهد پیشرفت تیم هم بوده‌ایم. حتی با وجود اینکه به بازی با لهستان خرده گرفته شد، خیلی چیزها در این مسابقه بود که نسبت به بازی با اوکراین بهتر انجام دادیم.

آیا آلمان شانس بردن یورو را دارد؟
قرار است به این سوال چه جوابی بدهم؟ آرزوی بزرگی است. خودمان را آماده می‌کنیم تا مطمئن شویم این اتفاق ممکن شود. هر چیز دیگری در حد آرزو است و به آن علاقه‌ای ندارم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا