ورزش

فلیک: ژاپن با شایستگی شکستمان داد

باید از خواب بیدار شویم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، طی اعترافی تلخ تاکید کرد که زور تیمش به ژاپن نرسید.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان در ادامه نتایج ضعیفش تحت رهبری هانسی فلیک با نتیجه 4-1 مغلوب ژاپن شد تا این مربی در آستانه اخراج قرار بگیرد. مانشافت با هدایت فلیک تنها یک برد در سال 2023 کسب کرده است. صحبت های این مربی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با ژاپن را در ادامه بخوانید:

بولت پرسپولیس
زور آلمان به ژاپن نرسید!

اول از همه باید تاکید کنم که ما امروز به شدت ناامید شدیم. اعتراف می کنم که ژاپن تیم خوبی بود. ما منابع لازم برای عبور از دفاع فشرده آنها را نداشتیم. بازی را خوب شروع کردیم ولی این کافی نبود. بعد از دریافت گل اول خیلی زود گل مساوی را زدیم ولی بازهم گل خوردیم. نمی توان تیم را به خاطر موضوع خاصی مقصر دانست چرا که همه بچه ها تمام تلاش‌شان را کردند ولی تیم حریف با شایستگی به برد رسید.

1922918

بولت پرسپولیس
باید از خواب بیدار شویم

با صراحت می گویم که امروز شایسته پیروزی مقابل ژاپن نبودیم و شرایط این کار را نداشتیم. بازیکن ژاپنی همگی آموزش دیده اند و ما در فوتبال آلمان باید از خوب بیدار شویم و سخت کار کنیم.

بولت پرسپولیس
می خواهیم ادامه دهیم

با وجود این که هضم این نتیجه سخت است اما ما به کار خودمان ادامه می دهیم. چیزی برای توضیح دادن وجود ندارد و می خواهیم به مسیرمان ادامه دهیم. به کاری که انجام می دهیم اطمینان داریم و به همین دلیل است که برای من همه چیز ادامه دارد.

بولت پرسپولیس
برای بازی با فرانسه آماده می شویم

اکنون باید به خوبی خود را آماده بازی با فرانسه کنیم. واضح است که ناامیدی بسیار زیادی وجود دارد و انتقادات را درک می کنم ولی نمی توانم بیشتر از این در موردش صحبت کنم.

1922917

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا