ورزش

فوری و رسمی: ترزیچ از دورتموند رفت!

یازده روز بعد از فینال لیگ قهرمانان

با اعلام رسمی بروسیا دورتموند، ادین ترزیچ به همکاری خود با این باشگاه پایان داد.

به گزارش “ورزش سه”، بروسیا دورتموند و ادین ترزیچ راهشان را از هم جدا کردند. خبری کوتاه که باورش دشوار است. 

این مربی 41 ساله که در سال 2021 با دورتموند جام حذفی را به دست آورد، در سال 2023 نایب قهرمان بوندسلیگا شد و در سال 2024 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، از باشگاه درخواست کرد که قراردادش را فوراً فسخ کند و پس از بحث و گفت‌وگو باشگاه با درخواست او موافقت کرد.

فوری و رسمی: ترزیچ از دورتموند رفت!

ترزیچ در پیامی شخصی نوشت: «گفتن این جمله به هواداران دورتموند برای من بسیار دردناک است، اما امروز در حال جدایی از بروسیا دورتموند هستم. قهرمانی در جام حذفی و هدایت این باشگاه فوق‌العاده به فینال لیگ قهرمانان، افتخار بزرگی بود. بعد از بازی در ومبلی، من درخواست ملاقات با تیم مدیریتی ارشد باشگاه را کردم، زیرا پس از ده سال حضور در دورتموند، از جمله پنج سال در کادر مربیگری و دو و نیم به عنوان سرمربی احساس می‌کنم که باید دوره جدیدی در باشگاه با یک شخص دیگر شروع شود. همه نزدیکان من می‌دانند که این تصمیم برای من در چند هفته گذشته بسیار دشوار بوده است، اما پس از بحث‌های فشرده، حس واقعی من تغییر نکرد. برای بروسیا دورتموند بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و این خداحافظی نیست چون به زودی شما را می‌بینم. زنده باد دورتموند

هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل بروسیا دورتموند، نیز گفت: «ادین ترزیچ در دوران حضورش در دورتموند کار فوق‌العاده‌ای انجام داد و همه ما مدیون او هستیم. من و ادین همیشه دوست خواهیم ماند.»

2019574

لارس ریکن، مدیر فنی بورسیا دورتموند، گفت: «ادین ترزیچ در طول سالیان متمادی به عنوان مربی جوانان، مدیر فنی و اخیراً به عنوان سرمربی، همکار مورد اعتماد من بوده است. او در هر نقشی، کار در این باشگاه را یک امتیاز می‌دانست. بحث‌های زیادی که اخیرا داشتیم و او یک بار دیگر عشق و علاقه‌اش به دورتموند را روشن کرد. او همیشه طرفدار بروسیا و بخشی از خانواده دورتموند خواهد بود.»

مدیر ورزشی، سباستین کِل، نیز گفت: ادین یک مرد بروسیایی است. او یک فرد فوق‌العاده و بسیار اصیل است و همیشه 100 درصد توانش را برای دورتموند می‌دهد. ما با هم چیزهای زیادی را پشت سر گذاشتیم و من واقعاً از کار در کنار ادین برای رسیدن به اهدافمان لذت بردم. او همیشه با موفقیت‌های ما در چند سال گذشته همراه خواهد بود و من مطمئن هستم که دوباره همدیگر را خواهیم دید. ادین حالا راه خودش را دنبال خواهد کرد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا