ورزش

فوق ستاره رئال حداقل سه توپ طلا می‌گیرد!

ریو فردیناند، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که جود بلینگام حداقل سه توپ طلا خواهد گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از آن زمان تا به حال به ستاره اصلی این تیم تبدیل شده است. 

این بازیکن انگلیسی در چهار دیداری که در رقابت‌های لالیگا با پیراهن رئال انجام داده تا به حال پنج گل به ثمر رسانده تا در صدر جدول گلزنی این رقابت‌ها قرار بگیرد و به تیمش هم برای ایستادن در صدر جدول کمک کند. 

او در وقفه دیدارهای ملی به اردوی تیم ملی انگلیس اضافه شد و توانست در جمع سه شیرها هم درخشان ظاهر شود. این بازیکن در جریان پیروزی 1-3 تیمش برابر اسکاتلند گلزنی کرد و پاس گل داد تا در این برد هم نقش مهمی را ایفا کرده باشد. 

1912389

فردیناند در گفتگو با اسکای اسپورت درباره درخشش بلینگام اظهار داشت:« او بسیار بهتر از بازیکنانی مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و پل اسکولز است. هیچ یک از آنها عملکردی مشابه این بازیکن در این سن کم نداشتند و تردیدی در این باره وجود ندارد. 

بلینگام به راحتی می‌تواند به این روند ادامه دهد و برنده چندین توپ طلا شود. من بسیار متعجب خواهم شد اگر این بازیکن با فقط یک توپ طلا به دوران فوتبالش خاتمه دهد. او شاید دو یا حتی سه توپ طلا را با خود به خانه ببرد چون واقعا به همین اندازه خوب است. 

شاید پیش از این هم بازیکنانی با استعداد و مهارت او در دنیای فوتبال دیده باشیم اما مسئله مهم این است که او روحیه و ذهنیت بسیار درستی برای درخشش دارد. این که به رئال مادرید رفت و در چهار بازی اولش به بهترین بازیکن آنها تبدیل شد خارق العاده است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا