ورزش

فوق ستاره سابق بارسا دوباره دیوانه شد! (عکس)

لوئیس سوارز، مهاجم سابق بارسلونا، در جریان دیدار گرمیو برابر کروزیرو به خاطر خطایی که رویش انجام شد به شدت عصبانی شد.

به گزارش “ورزش سه” گرمیو بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برزیل به مصاف کروزیرو رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 در این دیدار به پیروزی برسد.

سوارز در این دیدار هم نمایش درخشانی با پیراهن گرمیو ارائه کرد و موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه 29 به ثمر برساند تا در کسب سه امتیاز این بازی به آنها کمک کرده باشد. 

با این حال، بازیکنان تیم حریف بارها در طول این بازی روی او خطا کردند و کار به جایی رسید که کفش این ستاره سابق بارسلونا از پایش خارج شد و در حالی که او مشغول اعتراض به داور برای رسیدگی به این موضوع بود، بازیکن حریف کفش او را گرفت و از زمین بیرون انداخت تا سوارز بیش از پیش عصبانی شود. 

1916868

داور بازی پس از دیدن این صحنه، کارت زرد را از جیبش بیرون کشید و به بازیکن حریف نشان داد تا او را به خاطر این اتفاق جریمه کرده باشد و این موضوع باعث شد که ستاره گرمیو هم کمی آرام شود و از اینکه حداقل یک کارت زرد را به حریف تحمیل کرده خوشحال باشد.

سوارز تا ماه دسامبر با گرمیو قرارداد دارد و شایعاتی درباره احتمال پیوستنش به اینترمیامی برای هم‌تیمی شدن دوباره با سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و خصوصا لیونل مسی که دوست نزدیکش است به گوش می‌رسد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا