ورزش

فوق ستاره والیبال آمریکا قید روسیه را می‌زند؟


شایعات پیرامون پشت خط زن سرشناس تیم ملی والیبال آمریکا به اوج رسیده و گفته می‌شود او در راه لیگ ترکیه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گمانه‌زنی درمورد تیم آینده مت اندرسون، پشت خط زن تیم ملی والیبال آمریکا و تیم زنیت روسیه به اوج رسیده است. بسیاری از رسانه‌های والیبالی دنیا ادعا کرده‌اند که او فصل آینده در لیگ ترکیه و تیم زراعت بانک توپ خواهد زد. با وجود این گمانه‌زنی‌ها یک رسانه روسی به نقل از مدیربرنامه‌های اندرسون این موضوع را تکذیب کرده و دور از انتظار دانسته است.

دیمیتری رضوانوف، مدیربنامه روسی اندرسون، در رسانه‌های مختلف پیوستن فوق ستاره تیم ملی والیبال آمریکا به لیگ ترکیه را رد کرده و گفته است که این صحبت‌ها در حد فرضیه، حدس و گمان است. او تاکید کرد که اطلاعی از پیشنهاد تیم ترکیه‌ای ندارد و هنوز هیچ صحبتی با باشگاه زنیت نشده است.

به گفته رضوانوف، اندرسون که امتیازآورترین بازیکن زنیت در فصل 2022/23 بوده است، به قرارداد فعلی خود با زنیت که یک سال دیگر اعتبار دارد، احترام خواهد گذاشت وفسخ زودهنگام این قرارداد، اندرسون را ملزم به پرداخت جریمه سنگین 950 هزار دلاری می‌کند. این مبلغ قابل توجه احتمالاً برای هر باشگاهی غیرقابل تحمل خواهد بود.

با تمام این گمانه‌زنی‌ها باید منتظر ماند و دید که آیا اندرسون به کار خود در لیگ روسیه ادامه خواهد داد یا راهی لیگ ترکیه و تیم زراعت بانک خواهد شد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا