ورزش

فولاد برای اشتباهات عجیب داوری سند رو کرد (عکس)

باشگاه فولاد با انتشار ویدویی، نسبت به تصمیمات بیژن حیدری واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، بیژن حیدری روز خوبی را در اهواز سپری نکرد. او روی گل دوم صنعت نفت که توسط فاخر تهامی به ثمر رسید، مرتکب اشتباه بزرگی شد و پس از اینکه توپ به پایش برخورد کرده بود، بازی را متوقف نکرد و در نهایت با مشورت داور چهارم آن گل را نپذیرفت.

او روی صحنه دریافت کارت قرمز توسط سیناه شاه عباسی نیز ابتدا دستور به ادامه بازی داد ولی پس از صحبت های کمک داور اول بود که نظر خود را تغییر داده و تصمیم گرفت تا مدافع فولادی ها را با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج کند.

حالا بخش رسانه ای باشگاه فولاد با انتشار ویدیویی، برخی دیگر از تصمیمات بیژن حیدری را زیر سوال برده است. مسئله ای که حتی علیرضا منصوریان نیز در نشست خبری پس از بازی به آن اشاره کرد.

1911688

روی صحنه گل نخست آبادانی ها بود که ارسال سنگرگیر روی قوس محوطه جریمه به علی یوسف هاشم برخورد کرد و به طور اتفاقی پشت محوطه جریمه به طالب ریکانی رسید و این بازیکن از فاصله دور و با یک شوت سرکش زمینی، موفق شد دروازه فولاد و کنت را باز کند.

در همان نگاه اول نیز به نظر می رسید که توپ با برخورد به دست مهاجم عراقی صنعت نفت به ریکانی رسیده و با وجود دید خوب حیدری روی صحنه، او دستور به ادامه بازی داد. اما حالا در ویدیویی که باشگاه فولاد منتشر کرده، به نظر می رسد برخورد توپ به دست علی یوسف قطعی است.

1911687

مورد بعدی که فولادی ها به آن اعتراض دارند، ثانیه هایی قبل از اخراج شاه عباسی است. جایی که ضربه مجتبی نجاریان به بازیکن صنعت نفت برخورد کرد و اعضای تیم فولاد معتقد هستند که توپ به دست این بازیکن اصابت کرده و حیدری باید خطای هند اعلام می کرد.

1911686

فولادی ها همچنین معتقدند که حتی در صحنه سرنگونی بازیکن صنعت نفت نیز شاه عباسی خطایی مرتکب نشده است. جایی که در تصاویر نشان می دهد مدافع فولاد برای تصاحب توپ پای خود را ستون کرده و بازیکن آبادانی ها نیز در مسیر توپ قرار ندارد ولی حیدری کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان داد و او را اخراج کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا