ورزش

فولاد فصل بعد مدعی قهرمانی در لیگ است

رضاییان: باید کاری کنیم دیگر هواداران نلرزند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد برای فصل بعد تیمی در حد قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی خواهند بست.

به گزارش “ورزش سه”، مدیران فولاد خوزستان بعد از سپری کردن فصلی عجیب، از حالا فعالیت‌های خود برای لیگ بیست و چهارم را شروع کرده‌اند و قصد دارند با برنامه‌ریزی درست و اقدامات درست کاری کنند که ماجراهای گذشته تکرار نشود.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اتفاقاتی که برای فولاد در لیگ گذشته رخ داد، گفت: فولاد یک تیم ریشه‌دار در سرزمینی است که چشمه جوشان بازیکن های بااستعداد محسوب می‌شود؛ خوزستان بزرگ. در اواخر فصلی که گذشت هواداران، بازیکنان و عوامل باشگاه به جمع‌بندی رسیدیم که با وجود مشکلات باید دست به دست هم بدهیم که تیم را در لیگ برتر نگه داریم و خداراشکر این اتفاق رخ داد. امیدواریم دیگر هیچ‌وقت چنین اتفاقات تلخی برای تیم بزرگ فولاد رخ ندهد.

او ادامه داد: فولاد خوزستان نباید به روزی بیفتدکه در روز آخر برای بقا بجنگد. خوزستان این همه پتانسیل دارد، شما با آقای عبدی سرمربی محترم تیم جوانان ایران صحبت کنید. همین حالا 8 بازیکن از فولاد در تیم ملی هستند که اکثر آنها فیکس بازی می‌کنند. فولادی که قهرمان ایران بوده هرگز نباید چنین شرایطی را تجربه کند.

مدیرعامل فولاد با اشاره به فعالیت‌های این باشگاه برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: جا دارد از اعضای محترم هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان تشکر کنم؛ با وجود دغدغه های پرتعداد که در بحث تولید فولاد دارند، واقعا از فوتبال و باشگاه فولاد حمایت می‌کنند. چند روز قبل هم جلسه‌ای داشتیم که در این جلسه تاکید کردند طوری تیم را آماده کنیم که اتفاقات قبل تکرار نشود و به قول معروف هواداران اینطور نلرزند و چنین مسائلی برای فولاد رخ ندهد. من نمی‌خواهم خدای ناکرده استان‌های دیگر را زیر سوال ببرم اما واقعا حال و روز مردم خوزستان با خوب بودن تیم فولاد خوش است.

رضاییان در پاسخ به این پرسش که آیا برای واکاوی قراردادهای عجیب در دوره‌های مدیریتی گذشته باشگاه فولاد اقدامی شده، گفت: هیئت مدیره محترم شرکت فولاد یک کارگروه حسابرسی را تعیین کردند و مشغول بررسی هستند تا چالش‌ها را ببینند. شرکت فولاد خودش این واکاوی را انجام می‌دهد و یک تیم قوی را برای این کار تعیین کرده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان وعده جالبی به هواداران تیمش داد: با حمایت های هیئت مدیره شرکت فولاد و با کمک خداوند تیمی در حد نام فولاد برای فصل آینده می‌بندیم. تیمی که برای قهرمانی و سهمیه آسیایی بجنگد، نه بقا در لیگ برتر.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا