ورزش

فولاد و شاملی باختند/ عناوین ششم و هشتم برای نمایندگان ایران

هندبال جام باشگاه های آسیا – اصفهان

تیم های فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون با قبول شکست در آخرین بازیهای خود در جام باشگاه های آسیا در رده های ششم و هشتم آسیا ایستادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در اصفهان، عصر امروز جمعه ۱۹ خردادماه دیدارها برای مشخص شدن رتبه های پنجم تا هشتم ادامه یافت.

در اولین مسابقه امروز، تیم هندبال نیروی زمینی شاملی کازرون در دیدار پایانی خود در اصفهان برای مشخص شدن رتبه هفتم و هشتمی به مصاف نماینده کشور عمان رفت. در پایان این دیدار شاگردان ظهرابی با نتیجه ۲۹ بر ۳۰ برابر نماینده عمان شکست خوردند و در رده هشتم آسیا ایستادند.

تیم شهید شاملی کازرون در مرحله گروهی برابر تیم های الدحیل قطر، النجمه بحرین و الکویت کویت متحمل شکست شد و برابرتیم های جونیور چین و تاشکند ازبکستان پیروز شده بود. به این ترتیب دومین نماینده ایران در این رقابت ها، با ثبت ۳ شکست و ۲ پیروزی در مرحله گروهی به عنوان تیم چهارم گروه خود از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند و برای کسب مقام هفتم و هشتم امروز به مصاف نماینده عمان رفت.

اما در دومین دیدار امروز، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان میزبان این رقابت ها برای کسب رتبه پنجم و ششمی به مصاف تیم الکویت کویت رفت.

نماینده کویت ابتدا از سپاهان پیش افتاد اما در ادامه طلایی‌پوشان توانستند گل‌های عقب مانده را جبران کردند و بازی در نیمه نخست با تساوی در عدد ۱۴ به پایان رسید. در نیمه دوم بازی متعادل و نزدیک دنبال شد و در پایان با تساوی ۳۰ بر ۳۰ به پنالتی رفت که نماینده کویت توانست با نتیجه ۳۳ بر ۳۲ سپاهان را شکست دهد، به این ترتیب الکویت در رده پنجم قرار گرفت و سپاهان در جایگاه ششم ایستاد. حسن بوعباس بازیکن تیم الکویت بهترین بازیکن این دیدار شد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله گروهی این رقابت ها برابر تیم الریان قطر نتیجه را واگذار کرد. برابر تیم های الکاظمه کویت و نماینده عمان پیروز شد. بازی برابر نماینده هند هم در این مرحله برگزار نشد. به این ترتیب تیم سپاهان با احتساب گل های خورده و زده شده به عنوان تیم سوم گروه اول به مرحله نیمه نهایی نرسید و امروز برای کسب مقام پنجم و ششمی آسیا برابر الکویت کویت قرار گرفت.

اما در ادامه مسابقات فردا شنبه دو دیدار فینال و رده بندی بیست و پنجمین دوره جام باشگاه های آسیا برگزار خواهد شد.

برنامه دیدارهای فینال و رده‌بندی شنبه ۲۰ خرداد:

الریان قطر – الکاظمه کویت ساعت ۱۵:۰۰

النجمه بحرین – الدحیل قطر ساعت ۱۷:۰۰

آگهی
دکمه بازگشت به بالا