ورزش

فکری: در هوادار عرصه را بر من تنگ کردند!

محمود فکری در مورد دوران حضورش به عنوان سرمربی در هوادار صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، محمود فکری در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم سرمربی هوادار تهران بود اما در میانه راه از این تیم جدا شد. فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد دوران حضورش در این تیم و کامبکی که مقابل استقلال جواد نکونام در نیم فصل اول خوردند صحبت کرد.

فکری: در هوادار عرصه را بر من تنگ کردند!

*چه شد که در میانه راه از هوادار جدا شدید؟

در رابطه با هوادار، یک‌سری اتفاقات در تیم افتاد و فضایی به وجود آمد که نشد ما ادامه بدهیم. من محمود فکری یک روشی را برای زندگی در پیش گرفتم که به هر شکلی نمی‌توانم زندگی کنم. یک‌سری اتفاقات تیم را به مدیریت باشگاه انتقال می‌دادم و فضایی را در تیم دیدم که نشد ادامه همکاری بدهیم. خودم از آقای رحیمی خواستم که قطع همکاری کنیم اگر می‌خواهد فضا به این شکل باشد. الان نمی‌شود مسائل را باز کنیم و اتفاقاتی که مخصوصا این روزها افتاده، همه فوتبال درگیرش است. یک‌سری اتفاقاتی بود که آدم‌های داخل تیم همراه تیم نبودند و نمی‌توانستند کارهای‌شان را پیش ببرند و عرصه را بر ما تنگ می‌کردند و یا بین بازیکنان حرف‌هایی را می‌بردند که بین کادر و بازیکنان اختلاف بیفتد و نتوانستیم برنامه‌هایی که داشتیم را پیاده کنیم.

*یک بار گفتید بازیکنان هوادار حرفه‌ای نیستند و این صحبت برای شاگردان‌تان خوشایند نبود.

نه اینکه حرفه‌ای نباشند، یک‌سری آسیب‌دیدگی‌هایی بود که من از بازیکنان انتقاد کردم و شاید به آنها برخورد. شاید خیلی از بازیکنان را جای دیگر نمی‌خواستند و آوردیم و مدیریت‌شان کردیم. یک‌سری سخت‌گیری‌ها داشتیم و شاید خوششان نیاید اما همان باعث شد خیلی بازیکنان آسیب‌دیدگی کمتری داشته باشند.

*شما یک تقابل سرنوشت‌ساز با استقلال داشتید که با دو گل پیش افتادید اما کامبک خوردید.

ما دو تعویض اجباری داشتیم. ایوب کلانتری و کریم اسلامی مصدوم شدند و دو تایم تعویض‌مان این شکلی از بین رفت و ما اواخر بازی یک تعداد بازیکن خسته داشتیم و یک وقت تعویض. یعنی اگر دقیقه ۷۰ سه تعویض انجام می‌دادیم شاید دقیقه ۸۰ به بعد یکی آسیب می‌دید. در آن بازی بدشانسی آوردیم و از طرفی تیم مقابل هم استقلال بود و برگشت و توانستند بازی را سه-دو ببرند. در آن بازی هم یکی از روزهای خوب مهرداد محمدی بود و باعث شد ورق برگردد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا