ورزش

فیفا اسپانیا و پرتغال را نجات داد

با تعلیق روبیالس

روبرتو مارتینز معتقد است قضیه روبیالس روی نامزدی اسپانیا و پرتغال برای جام جهانی 2030 اثر منفی نخواهد گذاشت.

به گزارش “ورزش سه”، روبرتو مارتینز، مربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد که فوتبال و رهبران آن باید رفتار مثال زدنی داشته باشند، چیزی که در مورد لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون اسپانیا، پس از حرکت غیراخلاقی اش با جنی هرموسو در هنگام اهدای مدال قهرمانی جهان شاهدش نبودیم.

1918901

او دیروز یک کنفرانس مطبوعاتی به تیم زنان اسپانیا به دلیل کسب عنوان قهرمانی جهان تبریک گفت و در رابطه با روبیالس، بر اهمیت مسئولیت شخص رئیس که جایگاه مهمی دارد، تاکید کرد.

مارتینز گفت: «من فکر می کنم که مقامات دولتی و روسای فدراسیون ها، وظایف و مسئولیت بسیار مهمی دارند. ما نیاز به رفتاری نمونه از سوی آنها داریم، و این اتفاق در مورد روبیالس رخ نداد. نظر من همسو با اکثریت افکار عمومی است و عواقب اقدامات لوئیس روبیالس که توسط فیفا تعلیق شد، روشن بود.»

روبرتو مارتینز در مورد تاثیر احتمالی این اتفاق روی نامزدی پرتغال به همراه اسپانیا و مراکش برای میزبانی جام جهانی 2030 گفت: «ساعت های زیادی روی این قضیه کار شده و میزبانی فراتر از نام هر مسئولی است، بنابراین بعید می دانم این پروژه با خطر مواجه شود. اسپانیا و پرتغال تلاش زیادی کرده اند تا شرایط میزبانی را به دست بیاوردند. معتقدم تعلیق فوری او از این حیث برای نجات نامزدی دو کشور اهمیت داشت.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا