ورزش

قدردان حمایت مسئولان هستیم/ به روزهای اوج باز میگردیم

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز با قدردانی از استاندار فارس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، حمایت‌های مسئولان و دستگاه‌های مسئول را ایجاد کننده انگیزه و روحیه دهنده دانست.

مهدی رجب‌زاده عصر جمعه ۱۷ در نشست خبری بعداز بازی با پارس جنوبی گفت: از بازیکنان به لحاظ تلاششان راضی اما به لحاظ فنی و تاکتیکی، ناراضی هستم.

وی با تاکید براینکه بازیکنان خصوصا در نیمه اول نتوانستند انتظارات او را برآورده کنند، ابراز امیدواری کرد که در روزهای آتی، با هماهنگی بیشتر تیم، شاهد رفع نقاط ضف و ارتقاء نقاط قوت قشقایی باشیم.

رجب‌زاده با این اعتقاد که انتظارات از تیم فوتبال قشقایی به دلیل اینکه روزهای اول فصل در صدر جدول قرار گرفت، بالا رفته است، تاکید کرد که قشقایی روزهای خوبی را در پیش دارد اما انتظارات از این تیم را هم باید معقول کرد.

او خاطرنشان کرد که امسال، تیم فوتبال قشقایی شیراز تیم ته جدولی نخواهد بود، ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده خصوصا نیم فصل دوم، شاهد بهبود شرایط و کسب نتایج مطلوب باشیم.

رجب زاده در ادامه از داروی نیز انتقاد و تاکید کرد که گاهی داور با زدن سوتهای اشتباه، اعصاب نیمکت و بازیکنان را به هم میریزد و می تواند بر نتیجه نهایی بازی تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایسنا، بازی عصر امروز قشقایی و پارس جنوبی با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم میهمان به پایان رسید.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا