ورزش

قدوس در این بازی همیشه هست!

هافبک ایرانی برنتفورد منتظر انجام یک بازی دیگر مقابل ناتینگهام فارست است.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس در آن عضویت دارد، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه سیتی گراند مقابل تیم رده دوازدهمی ناتینگهام فارست قرار خواهد گرفت.

سامان قدوس که پس از تمدید قرارداد با باشگاه برنتفورد در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر انگلیس مقابل اورتون و آرسنال به عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، امروز هم در جمع نفرات ذخیره برابر ناتینگهام فارست دیده می شود و امیدوار به انجام بازی دوباره برای تیمش است.

1933933

این ستاره ایرانی در چهار تقابل اخیر برنتفورد مقابل ناتینگهام فارست در لیگ برتر و چمپیونشیپ انگلیس، همواره به عنوان بازیکن تعویضی وارد مسابقه شده بود که احتمالا امروز هم چنین شرایطی را تجربه کند و سومین بازی فصل‌اش را انجام بدهد.

قدوس که همیشه با حضور تعویضی مقابل ناتینگهام فارست نمایش خوبی برای برنتفورد داشته، امیدوار است امروز هم چنین وضعیتی را تجربه کند و فرصت بیشتری برای بازی نسبت به دو هفته اخیر برابر اورتون و آرسنال داشته باشد.

تیم فوتبال برنتفورد با یک پیروزی، سه تساوی و دو شکست در این فصل 6 امتیازی و تیم چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس است که در صورت برتری مقابل ناتینگهام فارست صعود سه تا چهار پله‌ای را تجربه خواهد کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا