ورزش

قد والیبال ایران به ایتالیا نرسید


تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 مقابل ایتالیا قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 از ساعت 14:30 به میزبانی هلند به مصاف ایتالیا رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16، 26 بر 24 به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد.

سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور نفرات شروع کننده بازی مقابل ایتالیا بودند و در ادامه با صلاحدید کادر فنی سایر نفرات از جمله شهروز همایونفرمنش، علی حاجی‌پور، امیرحسین اسفندیار و آرمان صالحی و … هم به ترکیب تیم ایران اضافه شدند.

والیبال ایران در هفته اول توانست از سد چین عبور کند و نتیجه را به تیم‌های ملی ژاپن، لهستان و اسلوونی واگذار کرد. در آغاز هفته دوم تیم ملی والیبال کشورمان توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد آلمان عبور کند. 

شاگردان بهروز عطایی در ادامه رقابت‌های خود در هفته دوم لیگ ملت‌های 2023 روز جمعه از ساعت 18 مقابل آمریکا صف‌آرایی خواهند کرد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا