ورزش

قربانی: از حاج قاسم به جز دلسوزی و درایت چیز دیگری ندیدم


رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: حاج قاسم بارها درایت و توانمندی خود را به نمایش گذاشت و از او به جز دلسوزی هیچ چیز دیگری ندیدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرتضی قربانی در پایان مراسم رونمایی از کتاب سلام پهلوان، اظهار داشت: در سلسله شاهنشاهی ایران چیزی جز خیانت دیده نشده و بارها ایران را تجزیه کردند. کشور ما دستخوش حوادث و خیانت‌های زیادی قرار گرفته است.  

وی در ادامه صحبت های خود گفت: انقلاب ایران به پیروزی رسید و همه گرد انقلاب جمع آمدند. هدف دشمنان همواره تجزیه ابران بوده و همه دنیا را در جنگ تحمیلی بسیج کردند تا به هدف خود برسند. در سایه مقاومت و ایثار رزمنده‌ها و بدون کمک گرفتن از هیچ یک از کشورها اجازه دست درازی به کشور را ندادیم‌.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به روحیات شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم بارها درایت و توانمندی خود را  به نمایش گذاشت و از او به جز دلسوزی هیچ چیز دیگری ندیدم. وحدتی که حاج قاسم ایجاد کرد، با شهادت خود و ابومهندس همراه بود و این وحدت ماندگار شد. 

وی‌در ادامه افزود: پهلوان اصلی ما علی‌ابن ابی طالب بوده که از کودکی در کنار پیامبر بوده است و در ادامه نیز همواره در رکاب پیامبر (ص) بودند. ما می بالیم که از شیعیان علی هستیم. در راستای اهداف نظام همه باید لباس مقدس تقوا را بپوشند. حاج قاسم یک کشاورززاده و از روستای دور افتاده کرمان بود که در انقلاب و دفاع مقدس با شجاعت درخشید و تلاش وی به عزمت جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی منجر شد. 

قربانی در پایان، گفت: اگر می خواهیم قهرمان باشیم و راه او را ادامه دهیم باید ارتباط خود را با خداوند برقرار کنیم. قهرمانی به اخلاق، شرافت انسانی، شجاعت و ایثار بر می گردد و در حاج قاسم همه اینها پررنگ‌بود.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا