ورزش

قلعه‌نویی و نمایش قهرمانانه مقابل صدرنشین

روی بد فوتبال هم چنان سهم گل گهر

امروز یک بار دیگر فوتبال روی بدش را در استادیوم آزادی به گل گهر و امیر قلعه نویی نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، زمانی که بیژن حیدری به سود گل گهر پنالتی اعلام کرد امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر پیش بینی می کرد این توپ توسط بهترین بازیکن تیمش در بازی های اخیر یعنی سعید صادقی تبدیل به گل می شود ودر ادامه تیمش برای زدن گل دوم و در نهایت کسب سه امتیاز برنامه ریزی می کند اما ضربه سعید صادقی به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه این تیم استقلال بود که روی موقعیت یامگا صاحب ضربه پنالتی شد. محسن فروزان ضربه پنالتی را مهار کرد اما روی این ضربه هم اتفاق خوبی برای امیر قلعه نویی و تیمش رخ نداد چون در ریباند یامگا توپ را تبدیل به گل کرد.
بعد از گل زیبای مرتضی تبریزی، تصور امیر قلعه نویی بر این بود که او و تیمش دست کم به حداقل امتیاز بازی دست پیدا می کنند اما در دقایق پایانی روی یک شوت از راه دور و برخورد توپ به دست علیزاده موجب شد تا بیژن حیدری یک بار دیگر به نفع استقلال پنالتی اعلام کند. در حالی که اگر علیزاد توپ را رها می کرد بعید بود راهی دروازه گل گهر شود چرا که شدت و حدت لازم را نداشت! گل دیگر از سوی یامگا و شکست در روزی که گل گهر در مصاف با صدرنشین خوب بازی کرد و حداقل شایستگی کسب یک امتیاز را داشت و حتی می توانست برنده هم باشد.

امیر قلعه نویی که پیش از این به خاطر رای کمیته انضباطی و کسر ۷ امتیاز از تیمش روزهای بحرانی را پشت سر گذاشته بود یک بار دیگر در مواجه با اتفاقات تلخ فوتبال و غیر قابل پیش بینی کمر خم کرد و عصبانیت او حد و حصر نداشت و مانده بود این بار اعتراض خود را به چه صورت نشان دهد. او فصل گذشته هم در استادیوم آزادی به تصیممات داور معترض بود. مسابقه ای که با برتری استقلال همراه بود و موجب شد گل گهر در یک شرایط خوب شانس قهرمانی در بازی های جام حذفی را از دست دهد. او اینبار هم در استادیوم آزادی خوشبین بود فوتبال روی خوبش را به او نشان دهد اما اینبار هم شرایط علیه او و تیمش بود و دست خالی میدان را ترک کرد. حتی اعتراضات و خواهش های امیر قلعه نویی از داور بازی هم شرایط را تغییر نداد و چهره ای که از امیر قلعه نویی در استادیوم آزادی ثبت شد یک چهره مغموم بود. اما فوتبال ادامه دارد…

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا