ورزش

قنبری: چرا فوتبال زنان نباید پخش زنده شود؟

خیلی‌ها از کیفیت بازی ما اطلاع ندارند؛

آقای گل فوتبال زنان معتقد است که خیلی ها به دلیل پخش نشدن بازی های آنها، از کیفیت فوتبال بانوان اطلاعی ندارند.

به گزارش “ورزش سه”، زهرا قنبری، یکی از گلزن‌ترین بازیکنان لیگ بانوان ایران که در چند دوره از جمله همین فصل پیش، خانم گل مسابقات شد، در حاشیه افتتاح رادیو ورزش زنان گفت: از این اتفاق خوشحال هستیم. امیدوارم که شاهد بیشتر شدن این شبکه ها باشیم و انشالله روزی برسد که هواداران از پای تلویزیون بازی های ما را تماشا کنند.

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار هستی که از طریق تلویزیون هم بازی های شما پخش شما شود تاکید کرد: خدا را شکر استارت کار را که خوب زدیم. با قدرت می رویم جلو و امیدوارم که حمایت کنند و فوتبال زنان پخش شود چون دیدن دارد و حیف است پخش نشود. فوتبال زنان کیفیت بالایی دارد و دیدنی است.

“چرا فکر می کنی که باید فوتبال زنان پخش زنده داشته باشد؟” پاسخ خانم گل لیگ برتر به سوال یاد شده این گونه بود: چرا نداشته باشد؟ فوتبال واقعا جذابیت دارد. خیلی ها فوتبال زنان را برخلاف فوتبال مردان ندیده اند. به همین دلیل شناخت از فوتبال زنان کمتر است. اگر بازی ها پخش مستقیم شود مطمئن باشید طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

قنبری با اشاره به اهمیت پخش زنده در مسائل مالی و اسپانسرینگ تیم های فوتبال زنان گفت: از لحاظ مالی و اسپانسرینگ نیاز به تحولی اساسی در فوتبال زنان داریم. انشالله که این اتفاق رخ بدهد؛ اکثر اسپانسرها دوست دارند کمک کنند ولی چون بازی ها پخش نمی شود و برند آنها دیده نمی شود قطعا از حمایت کردن منصرف می شوند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا