ورزش

قهرمانی‌آسیا: چین با این ستاره به جام فکر می‌کند

چین رویای تکرار قهرمانی در ایران را با یک ستاره در سر می‌پروراند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال چین که در دوره قبل عنوان سومی مسابقات را به دست آورده و آخرین قهرمانی این تیم به سال 1999 در تهران برمیگردد با ستاره لژیونر خود جین این ژانگ به دنبال رویا پردازی و قهرمانی است.

جین این ژانگ دریافت کننده بیست و چهار ساله که در فصل پیش رو راهی تیم بلگوری بلگرود روسیه شده است به امید اول تیم ملی والیبال چین برای قهرمانی آسیا تبدیل شده است. چینی ها امید دارند با درخشش ژانگ که از آبشارهای بی نظیر و سرویس های خوبی برخوردار است بتوانند شگفتی بیافرینند و تمام معادلات را برهم بزنند و راهی فینال مسابقات شوند و حتی جام را بالای سر ببرند.

1910415

جین این ژانگ که در لیگ ملتهای والیبال علی رغم درخشش و کسب امتیازات زیاد نتوانست مانع سقوط تیم کشورش شود حالا با کسب عنوان سومی دانشجویان جهان، به یک مدال دیگر می اندیشد. او که در مسابقات جام کنفدراسیون 2022 ستاره رقابت ها بود، رقابت تنگاتنگی با ران تاکاهاشی، یوکی ایشیکاوا و میلاد عبادی پور برای کسب عنوان بهترین دریافت کننده و حتی ارزشمندترین بازیکن مسابقات دارد‌.

تیم ملی والیبال چین در بازی های خود مقابل ایران و ژاپن در لیگ ملتهای والیبال به ترتیب یک و دو ست گرفته و نشان داده با جین این ژانگ حریف آسان و دست و پا بسته‌ای نیست.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا