ورزش

قهرمانی جهان؛ آمریکا در گام دوم هم ست نداد!

تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد در سه ست پیاپی بلغارستان را شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، بدون شک تیم ملی والیبال آمریکا یکی از اصلی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان محسوب می‌شود. آنها اخیراً در لیگ ملت ها بعد از فرانسه در جایگاه دوم ایستادند و با بازگشت متئو اندرسون به دنبال کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت مهم قهرمانی جهان هستند.

آمریکا که در گروه نسبتا دشوار قرار گرفته در گام اول مقابل مکزیک قرار گرفت و موفق شد ضعیف ترین تیم گروه را بدون دردسر و در سه ست پیاپی شکست دهد. شاگردان جان اسپرا امروز در دومین گام برابر بلغارستان به میدان رفتند و با نتیجه‌ای مشابه مسابقه نخست این حریف خود را شکست دادند.

آمریکا در ست اول کار دشواری برای پیروزی پیش رو نداشت و موفق شد با نتیجه 25-20 پیروز از زمین مسابقه خارج شود. در ست دوم بلغارستان به بازی برگشت اما در نهایت این ست هم با نتیجه 25-23 به سود آمریکا تمام شد. در ست سوم بلغارستان در آستانه پیروزی قرار گرفته بود و حتی 24-21 نیز پیش افتاد اما سرویس‌های دی‌فالکو امان بلغارها را برید تا آمریکا 26-24 و در مجموع 3-0 پیروز شود.

با توجه به پیروزی احتمالی لهستان برابر مکزیک در بازی امشب دیدار پایانی این گروه بسیار حساس و مهم خواهد بود چرا که جدال آمریکا با لهستان تعیین‌کننده صدرنشین گروه است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا