ورزش

قهرمان پارالمپیک: المپیکی‌ها را رنگین‌تر از ما می‌بینند/ مصوبه پاداش زمین هنوز خاک می‌خورد


قهرمان پارالمپیک می‌گوید: به قهرمانان المپیک استان فارس پاداش زمین را دادند و برای من و ساره جوانمردی هنوز مانده است.

مهدی اولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: در حال حاضر با تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین در اردوی شیراز به سر می‌بریم و تا 5 اردیبهشت در این شهر تمرین خواهیم کرد. پس از آن به تهران می‌آییم و آماده رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو می‌شویم.

وی ادامه داد: خودم شرایط خوبی دارم و در مسابقات انتخابی با 60، 70 درصد آمادگی شرکت خواهم کرد. 

* هدفم طلای پاراآسیایی است

قهرمان پاراالمپیک 2020 توکیو در مورد اینکه هدفت برای بازی‌های آسیایی چیست، گفت: هدف من فقط طلا است و برای آن تمرین می‌کنم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و یکبار دیگر مدال‌آور باشم.

* مصوبه پاداش برای دریافت زمین خاک می‌خورد

اولاد در مورد اینکه آیا همه پاداش‌های پارالمپیک 2020 را دریافت کردید یا خیر، گفت: پاداش ریاست جمهوری را دریافت کردیم اما قولی که استاندار فارس برای اعطای زمین به قهرمانان داده بود هنوز عملی نشده است. استاندار قبلی این پاداش را مصوب کرد و نامه‌اش را هم داریم. وزارت ورزش هم یک نامه به وزارت مسکن و شهرسازی زد و قرار شد که اداره مسکن شهرسازی فارس آن را عملی کند اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و آنجا خاک می‌خورد.

* المپیکی‌ها را همیشه رنگین تراز پارالمپیکی‌ها می‌بینند

وی با اشاره به اینکه یکی از قهرمانان المپیک از استان فارس پاداش زمین را دریافت کرد اما من و ساره جوانمردی که قهرمانان پارالمپیکی هستیم هنوز به دستمان نرسیده است، گفت: نمی‌دانم چرا المپیکی‌ها را پررنگتر از ما می‌بینند، شاید خون آنها پر رنگ تر است! در هر صورت نمی‌دانم شاید مدال آنها مدال است و برای ما نه، در صورتی که من پرافتخارترین ورزشکار کاروان بودم و توانستم دو مدال طلا را در توکیو بگیرم.

* من هم می‌توانم به جای تمرین در دو رشته استراحت کنم

وی اضافه کرد: تمرین کردن دو رشته واقعا سخت است چون شما باید به اندازه دو رشته زحمت بکشی. من هم می‌توانم تمرین پرتاب دیسک را انجام دهم و به جای تمرین پرتاب وزنه استراحت کنم. نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی ‌می‌گیرند؟ مگر مدال دوم من در رنکینگ پارالمپیک درصدی بالا می‌آید که به ما پاداش مدال دوم را درصدی می‌دهند؟ امیدوارم این تبعیض‌ها یک روزی از بین برود.

انتهای پیام/



قهرمان پارالمپیک می‌گوید: به قهرمانان المپیک استان فارس پاداش زمین را دادند و برای من و ساره جوانمردی هنوز مانده است.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا