ورزش

قیمت بالای ستاره بایرن: یونایتد کوتاه نمی‌آید

مدیران بایرن مونیخ خواهان دریافت ۵۰ میلیون یورو برای فروش ماتیس دی‎‌لیخت به منچستریونایتد هستند.

به گزارش “ورزش سه”، مدیران منچستریونایتد به دنبال جذب چند بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو و تقویت این تیم برای فصل آینده هستند و به خدمت گرفتن یک مدافع میانی از اولویت‌های اصلی آنها در چند ماه آینده به حساب می‌آید.

رافائل واران با پایان مهلت قراردادش از این باشگاه جدا شد و جستجو برای یافتن مدافع جدید از مدتی قبل آغاز شده است و یکی از بازیکنانی که نامش در طول چند هفته اخیر بارها در کنار نام منچستریونایتد به گوش رسیده دی‌لیخت است که در حال حاضر در بایرن مونیخ توپ می‌زند.

قیمت بالای ستاره بایرن: یونایتد کوتاه نمی‌آید

اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که بحث درباره به خدمت گرفتن او در بین مدیران یونایتد بسیار جدی است و این احتمال وجود دارد که به زودی پیشنهادی رسمی به دست مدیران بایرن برسد که برای فروش این ستاره هلندی خواهان دریافت حداقل ۵۰ میلیون یورو هستند که مبلغ قابل توجهی است.

پیش از این گفته شده بود که بایرن آماده است تا در صورت دریافت پیشنهاد خوب با جدایی دی‌لیخت در همین پنجره تابستانی موافقت کند و باید دید که آیا توافق لازم برای حضور او در لیگ برتر انگلیس انجام خواهد شد تا این بازیکن بتواند بار دیگر تحت هدایت اریک تن‌هاخ بازی کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا