ورزش

لاتزیو روی میلینکوویچ ساویچ قیمتی نجومی گذاشت

رئیس باشگاه لاتزیو قیمت هافبک صرب این تیم که اخیراً گفته شده در لیست خریدهای زمستانی یوونتوس قرار گرفته است را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمتر از یک روز پس از انتشار خبر تمایل باشگاه یوونتوس به خرید سرگئی میلینکوویچ ساویچ، کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیوقیمت این بازیکن را اعلام کرد.

هافبک صرب لاتزیو از مدت‌ها پیش مورد توجه چند باشگاه طراز اول اروپایی قرار داشت و عملکرد خوب این بازیکن 27 ساله در فصل جاری برای تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری بر تعداد مشتریان او افزوده است. یوونتوس یکی از مشتریان اصلی میلینکوویچ ساویچ است که با توجه به پایان قرارداد دو هافبکش، آنخل دی‌ماریا و آدریو رابیو، احتمال دست به کار شدنش برای خرید این بازیکن ملی‌پوش زیاد است.

 کلودیو لوتیتو اما روی ستاره صرب خود قیمتی گذاشته است که بعید به نظر می‌رسد یووه تمایلی به پرداخت آن داشته باشد. او در گفت‌و‌گو با نشریه مساجرو درباره شایعه انتقال میلینکوویچ ساویچ به یوونتوس در ماه ژانویه سال 2023 اظهار داشت: من با کژمان (مدیربرنامه‌های میلینکوویچ ساویچ) هیچ توافقی مبنی بر فروش او به یوونتوس یا هیچ تیم دیگری نداشته‌ام. در همین حال باید بگویم که قیمت او دیگر 100 میلیون یورو نیست بلکه 120 میلیون یورو است و هر ماه هم قیمتش بالاتر می‌رود.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا