ورزش

لاپورتا: با قطر قرارداد بستیم، نیمار را دزدیدند

آن قرارداد به ضرر بارسا شد

خوان لاپورتا یک بار دیگر از انتقادات قدیمی خود از مدیران وقت بارسا در مورد عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی قطر دفاع کرد و گفت قطری ها کنترل بارسا را در دست گرفتند.

به گزارش “ورزش سه”، اخیرا عکس خوان لاپورتا در آغوش شیخ قطری در توییتر به سرعت بازتاب داشت. خیلی سریع همه به یاد آوردند که چند سال پیش لاپورتا در مورد قطر چه فکر می‌کرد و چگونه توافق بارسا با قطر برای اینکه تبلیغات بنیاد آن کشور را به جای یونیسف روی پیراهن بگذارد، زیر سوال برد. پروژه روسل پول بود و آنچه لاپورتا در ذهن داشت، ارزش‌های بارسا بود.

از باشگاه بارسلونا سریعاً اعلام کردند که سفر لاپورتا به قطر همراه با مدیران، ژاوی پویج و خوان سولر، ماهیت شخصی داشته است. 

1892355

لاپورتا که برای بازدید از پروسه بازسازی نوکمپ به این ورزشگاه رفته بود، در پاسخ به سوالی در مورد دلیل سفرش به قطر و آن عکس پرحاشیه گفت: «سفر ما هیچ ارتباطی با همکاری باشگاه با قطری ها نداشت. در مورد انتقادات من از اسپانسر قطری در زمان ریاست روسل باید بگویم که در آن مقطع معتقد بودم، قرارداد تبلیغاتی با قطر مطابق با ارزش های باشگاه نیست و هنوز هم چنین عقیده ای دارم. باید به اصول و ارزش های بارسا احترام گذاشت ولی مدیران وقت برنامه های دیگری داشتند.»

لاپورتا ادامه داد: «با قطر قرارداد بستیم و کنترل باشگاه را به شکل غیرمستقیم در دست گرفتند. بعدها همه شاهد بودیم که چطور نیمار را وسوسه کردند و با قراردادی 222 میلیون یورویی ربودند. باشگاه ولی هرگز نتوانست از رقم انتقال نیمار خوب استفاده کند و خریدهای درستی نداشت که همان باعث افت تدریجی تیم شد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا