ورزش

لحظه‌ای که بازیکنان استقلال جرئت دیدنش را ندارند!

جواد نکونام و مهدی‌ هاشمی‌نسب پس از دریافت گل دوم واکنش تندی نسبت به بازیکنان استقلال نشان دادند.

به گزارش “ورزش سه”، دریافت گل زودهنگام استقلال در نیمه دوم خشم جواد نکونام و مهدی‌ هاشمی‌نسب را به همراه داشت و سرمربی استقلال به همراه مربی این تیم نسبت به بازیکنانشان گلایه‌هایی کردند.

ساده گرفتن بازیکنان استقلال در ابتدای هر دو نیمه باعث شد تا بازیکنان مس رفسنجان با نفوذ به محوطه جریمه و ضربه زدن به توپ بدون مزاحمت دروازه استقلال را باز کنند و سوپرایز شدن مدافعان استقلال نکته نگران کننده‌ای بود که نیمکت آبی‌پوشان با آن کنار نیامده بود!

لحظه‌ای که بازیکنان استقلال جرئت دیدنش را ندارند!

گل زودهنگام نیمه دوم برای جواد نکونام بسیار تلخ‌تر از گل اول بود و مشخص بود او نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرده و برخلاف اتفاقاتی که در رختکن رقم خورده آبی‌ها خیلی زود از نقطه ای که برای آنها قابل پیش‌بینی بود گل خوردند و بازیکنان استقلال پس از دریافت گل توان نگاه کردن به سمت نیمکت خود را نداشتند و سعی کردند در جریان مسابقه با هوشیاری بیشتر عملکرد دفاعی خود را تغییر دهند.

2008274

استقلالی‌ها در حالی دو گل در این مسابقه دریافت کردند که جواد نکونام مدافع برزیلی خود را روی نیمکت قرار داده بود و روی سرعت بالای ایمان سلیمی حساب ویژه‌ای باز کرده بود، اما این بازیکن هم شتاب و نشاط کافی برای پوشش محوطه جریمه را از خود نشان نداد و هر دو گل از آن سمت وارد دروازه شد، ضمن اینکه روزبه چشمی هم نتوانست در این مسابقه پوشش مناسبی برای سلیمی باشد و در مجموع دو مدافع استقلال در فاز دفاعی نمره قابل قبولی نگرفتند.

استقلال در این مسابقه به هر شکلی بود از شکست گریخت و شانس پیروزی را هم داشت اما سه امتیاز مهم خانگی از دست رفت و این موضوع به مذاق کادرفنی این تیم خوش نیامد.

2008275

عکس‌ها: مسعود اکبری

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا