ورزش

لطفی: قراردادم را یک‌طرفه فسخ کردند؛ از نفت مسجدسلیمان شکایت می‌کنم

مدافع پیشین نفت مسجدسلیمان گفت که اقدام یک‌طرفه این باشگاه را به‌صورت قانونی پیگیری می‌کند.

مجتبی لطفی درباره جدایی خود از باشگاه نفت مسجدسلیمان، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قرارداد ما را یک‌طرفه فسخ کردند و من هم کارهای قانونی برای شکایت از نفت را انجام می‌دهم. باشگاه چند نامه به خاطر غیبتم در تمرینات به من ارسال کرد، اما انگار فراموش کرده بودند بینی من در همین تیم شکست و جراحی کردم. دوران نقاهت خودم را پشت سر می‌گذاشتم، اما آنها حتماً دلایلی برای تصمیم خود داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به تیم دیگری منتقل شود یا خیر، تصریح کرد: من بازیکن آزاد هستم، اما دیگر نمی‌توانم در لیگ برتر بازی کنم. در نیم‌فصل اول آمار بدی نداشتم، اما قراردادم یک‌طرفه فسخ شد. شنیدم همین کار را در قبال کرار جاسم و محمد علیمردانی انجام دادند. نقل‌وانتقالات نیم‌فصل روز ۲۳ بهمن به پایان رسید که باشگاه در همان روز قراردادم را فسخ کرد.

مدافع پیشین نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه این موضوع در میان مشکلات انبوه باشگاه پیدا نیست، به تسنیم گفت: شکایت خودم را پیگیری می‌کنم تا حقوق و زیانم را بگیرم. از لیگ برتر جا ماندم و باید یک رده پایین‌تر بازی کنم که این در آینده فوتبالی من تأثیرگذار است. من بابت مشکلات خانوادگی قصد جدایی داشتم و این را با مدیران نفت مطرح کردم. باشگاه از من چک ۱۵۰ میلیون تومانی بابت رضایت‌نامه خواست، اما قرارداد را یک‌طرفه فسخ کرد.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا