ورزش

لمپارد: نگران آینده‌ام در اورتون نیستم

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، پس از متحمل شدن یک شکست دیگر، این بار در جام حذفی مقابل منچستریونایتد، از سوالات بیشتری درباره آینده خود طفره رفت.


به گزارش ایلنا، تافی‌ها با نتیجه سه بر یک در اولدترافورد شکست خوردند و به این به معنای تداوم 28 سال ناکامی آن‌ها در کسب حداقل یک جام است.

اورتون که در رده هجدهم لیگ برتر قرار دارد، اکنون به مصاف تیم انتهای جدولی ساوتهمپتون می‌رود و لمپارد می‌گوید تمرکزش روی این بازی است.

لمپارد در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند برای بازی ساوتهمپتون در گودیسون پارک خواهد بود یا خیر، گفت: “نمی‌خواهم به این موضوع ادامه دهم. می‌خواهم در مورد بازیکنان و اینکه چقدر خوب بازی کردند صحبت کنم. اگرچه نگران نیستم، اما تمرکزم روی این تیم و بازی مقابل ساوتهمپتون است.

وقتی بازیکنان با روحیه یک بازیکن اورتون و عملکرد یک بازیکن بازی کنند، هواداران واکنش نشان خواهند داد. حتی در شکست، این خیلی چیزها را می‌گوید. نمی‌خواهم در مورد هواداران چیزی بگویم. نمی‌خواهم در مورد هواداران به معنای فوتبالی صحبت کنم. بازی ما هفته آینده در گودیسون پارک است.

ما باید تلاش کنیم تا هواداران احساس کنند که آن‌ها چه اهمیتی دارند. سپس سعی کنیم بازی را برنده شویم. تنها تمرکز ما روی ساوتهمپتون است. این لیگ می‌تواند خیلی سریع تغییر کند و وقتی در شرایط سختی قرار دارید، باید برای رهایی از آن تلاش کنید و تصویر می‌تواند تغییر کند.”


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا