ورزش

لوئیس انریکه پیراهن امباپه را قرعه‌کشی کرد

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، پیراهن کیلیان امباپه را در رویداد متعلق به دختر متوفی‌اش قرعه کشی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، سه شنبه شب در رویداد بنیاد زانا در هتل پالاس بارسلون میزبان شخصیت‌ها و دوستان بسیاری از جمله کارلس پویول، ایوان دلاپنیا و خوان کارلوس اونزوئه بود.

بعد از شام، شرکت کنندگان می‌توانستند در یک قرعه کشی شرکت کنند که در آن سه هزار یورو جمع آوری شد. این پول برای کمک به بیماران اطفال در بخش انکولوژی بیمارستان سنت خوان د دِیو صرف شد.

در این رویداد پیراهن کیلیان امباپه با امضای تمامی اعضای پاری سن ژرمن به حراج گذاشته شد. جوایز دیگر در قرعه کشی خیریه یک شب اقامت هتل در هتل پالاس و یک سبد هدیه از شرکت اِل کورته انگلِیس بود.

لوئیس انریکه پیراهن امباپه را قرعه‌کشی کرد

این مربی اسپانیایی وعده شام را همراه خانواده خود و پویول، دلاپنیا و اونزوئه، سه دوست نزدیک مربی که می خواستند در اولین رویداد رسمی بنیاد زانا حضور داشته باشند، صرف کرد.

در این مراسم همچنین خوان دائوسا، خواننده و ترانه سرای آهنگ “زانا” (قطعی که به افتخار دختر متوفی انریکه سروده شد) برگزار شد. این خواننده قطعه متعلق به زانا را به صورت زنده اجرا کرد و این قسمت یکی از احساسی‌ترین این رویداد بود.

بنیاد زانا دو ماه است که فعالیتش را آغاز کرده است. این بنیاد دستیابی به اهداف اصلی خود را آغاز کرده است: ارائه کمک و حمایت همه جانبه به کودکان و جوانان مبتلا به بیماری‌های سخت. هم لوئیس انریکه و هم همسرش النا کولل، متولیان مؤسس بنیاد زانا هستند، در حالی که دو فرزندش یعنی پاچو و سیرا، هم عضو این بنیاد هستند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا