ورزش

لچه 0-3 یوونتوس: تیم آلگری بالاخره به صدر رسید!

یوونتوس موفق شد در هفته بیست و یکم رقابت های سری آ خارج از خانه لچه را 3-0 شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس موفق شد در هفته بیست و یکم رقابت‌های سری آ لچه را 3-0 با درخشش دوشان ولاهوویچ شکست دهد و به هفتیمن پیروزی پیاپی دست پیدا کند. یوونتوس در اکثر دقایق بازی بر توپ و میدان تسلط داشت و اجازه موقعیت‌سازی را به حریف نمی‌داد.

ویدئو: 322553

در دقیقه 11 یوونتوس می‌توانست به گل اول خود برسد اما ارسال تند و تیز کنان یلدیز به کاستیچ رسید و او با پرتاب کردن خودش به سمت دروازه روی توپ اثر گذاشت اما ضربه‌اش به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19 ولاهوویچ می‌توانست به گل برسد اما موفق نشد روی ارسال کامبیاسو در آخرین لحظه ضربه سرش را در دهانه دروازه به ثمر برساند.

در ادامه لچه کمی بر بازی تسلط پیدا کرد اما موفق نمی‌شد تا مالکیت توپ را به موقعیت‌های خطرناک روی دروازه تبدیل کند و به ناچار اقدام به شوت‌زنی از پشت محوطه جریمه می‌کردند. که دو اقدام آنها توسط رمی اودیک و پونتوس آلمیکویست در دستان ویشک شزنی قرار گرفت.

در دقیقه 45 داور یکی از اعضای کادر فنی لچه را به دلیل اخلال در شروع بازی اخراج کرد.

در دقیقه 47 گلیسون برمر با المیکویست در محوطه جریمه یووه درگیر شد که بازیکنان لچه اعتقاد به پنالتی داشتند، داور بعد از بررسی صحنه در VAR رأی به ادامه بازی داد.

1981635

در دقیقه 59 ولاهوویچ موفق شد با زدن یک گل زیبا خودش را در جدول سری آ 10 گله کند. او ارسال آندره آ کامبیاسو را با یک ضربه والی چکشی به گوشه سمت چپ دروازه لچه فرستاد.

1981634

10 دقیقه بعد ولاهوویچ باز هم برای تیمش گلزنی کرد. ارسال بلند کاستیچ روی سر مک انی فرود آمد و این ستاره در شرایطی سخت ضربه سری را به سمت دروازه فرستاد که می‌توانست بدون دخالت ولاهوویچ هم به گل تبدیل شد، اما گل با ضربه نهایی ستاره صرب به نام او ثبت شد.

در دقیقه 76 شزنی که بیکارترین بازیکن نیمه دوم بود روی شوت پاتریک دورگو ستاره جوان لچه مجبور به واکنش شد.

1981636

در دقیقه 85 یووه باز هم به گل رسید. ساموئل ایلینگ جونیور روی یک ضربه آزاد غیر مستقیم ارسال زیبایی را روی دروازه فرستاد که گلیسون برمر با جهش و ضربه سر به سادگی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا یووه بعد از چهار ماه با 52 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به اینتر با یک امتیاز اختلاف، دوباره موقتا به صدر برسد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا