ورزش

لگد توخل به ستاره بایرن: 12 دقیقه مذاکره جدی!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، عزمش را برای بازگرداندن لروی سانه به روزهای اوج جزم کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، توخل از زمان پیوستن به بایرن مونیخ در تمرینات این تیم بسیار فعال و بشاش ظاهر شده و بارها با بسیاری از بازیکنان این تیم مشغول صحبت و تبادل نظر شده است. 

حالا به نظر می‌رسد که این مربی آلمانی قصد دارد به هر شکلی که شده به سانه کمک کند تا بار دیگر به روزهای اوجش برگردد و بار دیگر به ستاره درخشان این تیم تبدیل شود. 

وقتی تمرین روز گذشته بایرن شروع شد، توخل در کنار بازیکنانش که مشغول گرم کردن بودند حضور داشت و در همین حین لگد آرامی به سانه زد که باعث شد هر دو شروع به خندیدن کنند. 
 

1839163

پیامی که سرمربی جدید بایرن با این کار قصد رساندنش را داشت برای همه روشن بود: این بازیکن نیاز به کمک برای بازگشت دوباره دارد. سانه در چند هفته اخیر با افت بسیاری روبرو شده و از ابتدای سال 2023 تا به حال تنها سه گل به ثمر رسانده است. 

او همچنین از نظر روحی هم در شرایط خوبی نیست و حتی پس از بازی برابر بروسیا مونشن گلادباخ به دلیل تاخیری که داشت نتوانست به اتوبوس تیم برای ترک ورزشگاه برسد. همسر و دو فرزند او در حال حاضر در انگلیس حضور دارند و به دلیل بازسازی خانه در هتلی زندگی می‌کند که همگی باعث افزایش مشکلات او شده است. 
 

1839164

همین باعث شد که توخل در تمرین روز گذشته جلسه خصوصی با او برگزار کند و 12 دقیقه تمام مشغول صحبت با این بازیکن شود تا درک بهتری از شرایطش داشته باشد و بتواند به او کمک کند. در تصاویر منتشر شده از تمرینات بایرن، توخل در حالی که دستش را دور شانه سانه حلقه کرده دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که این مربی آلمانی توانسته از نظر احساسی رابطه خوبی با بازیکنانش برقرار کند. 

فریادهای او هم در طول تمرینات بایرن بارها به گوش رسید که اسم سانه را با لحنی خاص و کشیده فریاد می‌زد تا تشویقش کند که عملکرد بهتری داشته باشد.

 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا