ورزش

لیگ ایران و رستم عراقی‌اش! (عکس)

آسو رستم در نیمه دوم عملکرد متفاوتی از خودش به نمایش گذاشت.

به گزارش “ورزش سه”، بازیکن عراقی و تازه وارد استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم عملکرد درخشانی داشت و در 25 دقیقه پایانی بازی متفاوت‌تر از دیگر زمان‌های حضورش در زمین ظاهر شد و عملکرد خط حمله این تیم را زیر و رو کرد، آسو با دوندگی بالا در بین مدافعان آلومینیوم چندین موقعیت خوب گلزنی برای خودش ایجاد کرد و فشار زیادی به این تیم وارد کرد.

او در دقیقه 66 روی ارسالی که داخل شش قدم آلومینیوم انجام شد با ضربه سر شیرجه‌ای توپ را به سمت دروازه گوهری فرستاد که او هوشیارانه این توپ را به کرنر فرستاد و پس از آن اعتماد به نفس و انگیزه این بازیکن به شکل عجیبی بیشتر شد و اصطلاحا موتور او تازه روشن شد، با توجه به نتیجه مسابقه و نیاز استقلال خوزستان به پیروزی و حملات همه جانبه نقش پررنگ‌تری در ترکیب این تیم پیدا کرد.

1993470

او در نهایت در دقایق پایانی مسابقه روی توپ برگشتی از داخل محوطه جریمه اولین گلش را در اولین حضور به ثمر رساند تا شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر ایران داشته باشد، او پس از گلزنی به سمت هواداران استقلال خوزستان رفت و خوشحالی‌اش را با آنها تقسیم کرد.

ویدئو: 325260

این بازیکن عراقی می‌تواند با حفظ روندی که در نیمه دوم مسابقه داشت شرایط متفاوتی را برای استقلال خوزستان رقم بزند و یکی از بازیکنان تاثیرگذار در نیم فصل دوم لیگ برتر باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا