ورزش

لیگ برتر فوتسال وارد مراحل سخت و حساسی شده است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون:

تبریز- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: لیگ برتر فوتسال وارد مراحل سخت و حساسی شده است که لازم است کمی مدیریت شود تا نتایج تحت تأثیر اشتباهات سهوی قرار نگیرد.

اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برد ۶ بر ۳ شاگردانش مقابل تیم مقاومت البرز، گفت: تیم مس بار دیگر همدلی و سطح فنی بالای خود را به رخ کشید که راز موفقیت تیم می‌باشد.

وی افزود: به تیم مقاومت خسته نباشید می گویم که یک بازی خوب را به نمایش گذاشت و همچنین یک خدا قوت حسابی به بچه‌های خودمان می‌گویم که یک بار دیگر همدلی و سطح فنی بالای خود را به رخ کشیدند.

سرمربی مس سونگون عنوان کرد: ما بدون توجه به جدول پیش می‌رویم و هدفی جز کسب سه امتیاز در هر بازی نداریم.

تقی پور اضافه کرد: مقابل تیم مقاومت البرز هر ۲ نیمه را خوب شروع کردیم و توانستیم ۶ گل به ثمر برسانیم و با توجه به موقعیت‌های بسیار زیادی که خلق کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی با اشاره به یکسری صحنه‌هایی که در طول بازی به وجود آمد، اذعان داشت: لیگ برتر فوتسال وارد مراحل سخت و حساسی شده است که لازم است کمی مدیریت شود تا نتایج تحت تأثیر اشتباهات سهوی قرار نگیرد اما خدا را شکر نتیجه لازم را بدون اما و اگر کسب کردیم و این مهم بود.

تیم مس سوگون ورزقان با برد ۶ بر ۳ مقابل تیم مقاومت البرز در مجموع با کسب ۴۵ امتیاز همچنان صدر جدول لیگ برتر فوتسال را به خود اختصاص داده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا