ورزش

لیگ برتر والیبال| بردهای هراز با شکست‌های مس برابر شد/ پاسی‌ها جبران کردند


تیم هراز در هفته هفدهم موفق به شکست مس رفسنجان شد تا تعداد بردهای نماینده آمل برابر با تعداد باخت‌های مس شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 21 دی با هفت دیدار در شهرهای گرگان، رامسر، تهران (دو مسابقه)، مشهد، یزد و رفسنجان پیگیری می‌شود.

تیم لبنیات هراز آمل صدرنشین و قهرمان نیم فصل لیگ برتر مردان در چهارمین مسابقه هفته هفدهم میهمان رفسنجانی‌ها بود و در سالن 9 دی این شهر به مصاف مسی‌ها رفت.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا چهاردهیمن برد خود را جشن بگیرند.

تیم مس که در انتهای جدول قرار دارد، در ست سوم 25 بر 19 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 20 مغلوب شد تا چهاردهمین ناکامی فصل را تجربه کند و 12 امتیازی بماند.

تیم لبنیات هراز آمل با کسب این پیروزی با 39 امتیاز در صدر جدول باقی ماند که این صدرنشینی تا دو هفته آینده تدوام خواهد داشت. این دیدار 135 دقیقه ادامه یافت.

خضراله ترابی، حمید حق‌بین، محمدرضا کاویان و محمدرضا عزیزیان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

جواد حسین‌آبادی بازیکن مس رفسنجان، رضا تبری و پوریا حسین‌خانی از تیم لبنیات هراز آمل در این دیدار کارت زرد گرفتند و اسماعیل بادرنگین سرمربی مس رفسنجان و مبین مظلوم از تیم لبنیات هراز آمل یک ست از مسابقه اخراج شدند.

در پنجمین مسابقه هفته هفدهم، پاس گرگان در سالن امام خمینی(ره) به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان رفت و در این دیدار گرگانی‌ها با نتیجه سه بر یک سیرجانی‌ها را شکست دادند.

شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان این رقابت را با برد آغاز کردند و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند اما در ست دوم این فولادی‌ها بودند که در کسب پوئن پیشی گرفته و 25 بر 16 حریف گرگانی خود را شکست دادند. تیم پاس در ست‌های سوم و چهارم با امتیاز 25 بر 23 و 25 بر 21 به پیروزی رسید و با 10 برد و 29 امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند.

فولاد سیرجان هم که در این مسابقه با حضور 550 تماشاگر نتوانست برد دور رفت را تکرار کند، با 10 پیروزی و 31 امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

بازی دور رفت دو تیم سه بر دو به سود سیرجان پایان یافته بود و پاسی‌ها این شکست را جبران کردند.

امیر طلوع‌کیان و محمد شاهمیری نظارت فنی و داوری این مسابقه 115 دقیقه‌ای را برعهده داشتند و کیوان عابدزاده به عنوان داور اول و میثم پارسه در جایگاه داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا