ورزش

لیگ ملت‌ها: برد آمریکا به ضرر خودش و به نفع ایران!

با پیروزی فرانسه و آمریکا برابر رقبا، این دو تیم حریف یکدیگر در یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها شدند.

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به نتایج ضعیفی که تیم ملی والیبال فرانسه در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها به ثبت رسانده بود، این تیم در آستانه یک ناکامی بزرگ یعنی نرسیدن به مرحله نهایی مسابقات قرار داشت. قهرمان المپیک که در مرحله مقدماتی مسابقات بهترین بازیکن خود یعنی اروین انگاپت را در اختیار نداشت.

بعد از شکست مقابل آمریکا، فرانسه فقط یک گام تا ناکامی فاصله داشت اما بخت با این تیم یار بود که اسلوونی موفق شد هلند را شکست دهد تا شاگردان آندره‌آ جیانی همچنان برای صعود شانس داشته باشند.

در واقع با توجه به نتایج رقم خورده، فرانسه محکوم بود که در مسابقه بامداد امروز خود مقابل آلمان به پیروزی دست پیدا کند تا با پشت سر گذاشتن صربستان راهی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها شود. مطابق پیش‌بینی همین اتفاق هم رخ داد و قهرمان المپیک با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود گذشت.

به این ترتیب فرانسه به عنوان تیم هشتم راهی مرحله نهایی مسابقات شد و باید در یک چهارم نهایی به مصاف تیم نخست مسابقات برود که با توجه به پیروزی آمریکا مقابل بلغارستان، تیم جان اسپرا حریف قهرمان المپیک در یک چهارم نهایی خواهد بود. همچنین با این نتیجه ایران در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند و به رده پانزدهم سقوط نکرد.

1896331

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا