ورزش

لیگ ملت‌ها: برزیل فاتح دوئل جنجالی قهرمانان المپیک‌

برزیل جنجالی ترین بازی لیگ ملت‌های والیبال را از فرانسه برد.

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی والیبال برزیل در یک مسابقه جذاب و البته جنجالی توانست با نتیجه سه بر یک از سد میزبان مسابقه فرانسه که حمایت هواداران را در کنار خود می‌دید بگذرد و با ششمین برد رتبه سومش را در پایان هفته دوم تثبیت کند.

در این مسابقه برزیلی ها بازی را بهتر آغاز کردند و ست های اول و دوم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۶ بر ۲۴ از آن خود کردند تا دو بر صفر جلو بیفتند ولی فرانسوی در ست سوم به خود آمدند و توانستند نتیجه‌ی این ست را ۲۵ بر ۱۹ پیروز شوند، اما در ست چهارم و آخر بازی که هیجانی و جنجالی بود و اعتراض به داوری نیز زیاد شده بود در نهایت برزیلی ها ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا با نتیجه سه بر یک از سد فرانسه قهرمان المپیک عبور کنند.

1891192

آلان سوزا قطر تیم ملی والیبال برزیل با کسب ۲۴ امتیاز تأثیر گذار ترین بازیکن زمین بود و پس از او استفان بویر هفده امتیاز به دست آورد ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود، لوکارلی از برزیل و کِلِوِنو از فرانسه هم شب خوبی را پشت سر گذاشتند.

با این برد شیرین برزیلی ها هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال به اتمام رسید، هفته سوم از هفته آینده در دو کشور آمریکا و فیلیپین برگزار خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا