ورزش

لیگ یک / اولین امتیاز تاریخ تیم نوپا

شهر راز صفر – استقلال ملاثانی صفر

جواد زرینچه سرمربی تیم دسته اولی آریو اسلامشهر موفق شد در اولین گام به یک برد ارزشمند خارج از خانه دست یابد.

به گزارش “ورزش سه”، آریو اسلامشهر که در این فصل با خرید امتیاز تیم دسته اولی آرمان گهر وارد مسابقات لیگ آزادگان شده، به عنوان یکی از تیم‌های ناشناخته در هفته اول، توانست برد ارزشمندی را در شهربابک و برابر شاگردان قاسم شهبا جشن بگیرد.

مس شهربابک البته در این بازی با بدشانسی بزرگی هم مواجه شد و موقعیت‌های طلایی را یکی پس از دیگری از دست داد که مهمترین آن ضربه پنالتی کسب شده بود که از کف این تیم رفت.

1920018

شهربابک که امید زیادی داشت در اولین بازی خانگی خود با قدرت برابر حریف ظاهر شود، در همان نیمه اول غافلگیر شد و با دریافت گل بازنده راهی رختکن شد. در نیمه دوم اما تلاش این تیم برای تغییر نتیجه، بی حاصل ماند و علیرغم فرصت‌های زیادی که با نمایش تهاجمی خود خلق کردند، به دروازه حریف و گل تساوی دست نیافتند. در یکی از موقعیت‌های ویژه این بازی مهاجم مس شهربابک دروازه خالی را از یک قدمی نتوانست باز کند تا حسرت بزرگی نصیب هواداران حاضر در استادیوم کند. با افزایش فشار شاگردان قاسم شهبا روی دروازه آریو اسلامشهر، آنها صاحب موقعیتی طلایی روی یک ضربه پنالتی نیز شدند که این ضربه نیز با بدشانسی از دست رفت تا حسرت نارنجی‌پوشان بیش از قبل شود.

1920022
1920023

آریو اسلامشهر با هدایت جواد زرینچه مدافع اسبق و خاطره ساز تیم ملی و استقلال، اکنون با این برد و سه امتیازی شدن در اولین هفته رقابت‌ها، زنگ خطر را برای دیگر رقبا به صدا در آورد و باید دید در جدال بعدی خود مقابل شهر راز که آنها نیز با خرید امتیاز وارد لیگ آزادگان شدند چه شرایطی را دنبال خواهند کرد. مس شهربابک نیز بعد از این شکست اکنون در هفته آتی باید در جدالی سخت برابر تیم خیبر در خرم آباد قرار گیرند. دو تیم مدعی که اولین هفته را با شکست ناباورانه و تلخی استارت زده‌اند.

1920019
1920021
1920020

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا