ورزش

ماجراجویی آقامجتبی با جوانان ادامه دارد(عکس)

پیکان در لیگ بیست و دوم نیز با ترکیبی جوان حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اتفاقات ویژه‌ای که در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران رخ داد، درباره تیم پیکان بود. خودروسازان فوتبال ایران از ابتدای فصل کار را با سرمربی‌ای شروع کردند که همواره به جوانان اهمیت داده و بازیکنان متعددی را به فوتبال ایران معرفی کرده است.
با حضور مجتبی حسینی در پیکان پیش‌بینی می‌شد چنین اتفاقی در این باشگاه هم رخ بدهد. پیکان فصل گذشته یکی از کم‌هزینه ترین تیم های لیگ برتر بود که با ترکیبی کاملا جوان راهی مسابقات شد و توانست در نهایت به رتبه‌ای تک رقمی نیز دست پیدا کند.
در ترکیب فصل گذشته پیکان بازیکنان جوان زیادی به فوتبال ایران معرفی شدند که همین حالا در نقل و انتقالات مشتریان زیادی را برای خود می‌بینند.
حالا تمرینات پیکان برای فصل جدید درشرایطی شروع شده که بازهم رویکرد این باشگاه جوانگرایی است. پیکانی‌ها تاکنون دو بازیکن به عنوان سهمیه لیگ برتری جذب کردند که ساسان حسینی و امیر شبانی دو بازیکن سابق فولاد و ذوب‌آهن هستند و آنها نیز از نظر سن و سال شرایط خوبی دارند. 
از طرف دیگر انتشار تصاویر جدید از تمرینات پیکان نشان می‌دهد که مجتبی حسینی قصد دارد چهره های جدید دیگری را نیز به فوتبال ایران معرفی کند. پیکانی‌ها اکثر بازیکنان جوان خود را حفظ کرده‌اند و به نظر می‌رسد این تیم در فصل جدید سورپرایز های دیگری را نیز در بحث معرفی پدیده برای فوتبال ایران خواهد داشت.

عکس‌ها: حامد عراقی

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا