ورزش

ماجرای حبس سوارکاران در نوروزآباد/ حل مشکل با دخالت وزیر و شهردار!

به دلیل بدهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، شهرداری منطقه ۱۸ تهران با نصب نیوجرسی امکان تردد سوارکاران را به مجموعه نوروزآباد سلب کرد؛ اتفاقی که با وساطت وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران، پس از حدود ۴ ساعت حبس ورزشکاران، حل می‌شود.

مهدی ختار، ‌ دبیر فدراسیون سوارکاری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حبس سوارکاران مسابقات کورس تابستانه تهران در مجموعه سوارکاری نوروزآباد، اظهار کرد: مجموعه نوروزآباد در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش است و از سوی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران میدان کورس این مجموعه به مدت ۸ هفته جهت برگزاری کورس تابستانه سوارکاری تهران، اجاره شد.

وی ادامه داد: مجموعه نوروزآباد به شهرداری منطقه ۱۸ بدهی دارد و شهرداری هر از چندگاهی به منظور دریافت بدهی خود ورودی و خروجی این مجموعه را با نصب نیوجرسی مسدود می‌کند.

دبیر فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه پس از اقدام شهرداری منطقه ۱۸، ‌ورزشکاران و افراد حاضر در مجموعه به مدت حدود ۳ تا ۴ ساعت امکان ورود و خروج نداشتند، ‌تصریح کرد: این اتفاق همزمان با برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک رخ داد و رییس فدراسیون سوارکاری که در مجمع حضور داشت موضوع را به وزیر ورزش منتقل کرد و وزیر ورزش نیز با زاکانی، شهردار تهران تماس گرفت تا مسئله حل شود.

ختار با بیان اینکه با پادرمیانی وزیر ورزش و شهردار تهران، ‌شهرداری منطقه ۱۸ شرایط را برای ورود و خروج ورزشکاران فراهم کرد، گفت: در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مسابقات در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا، شنیده می‌شود شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بر اساس کمیسیون ماده ۱۰۰ حدود ۱۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا